- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar r25 kullanıcısıyım sesi hoş aslında ancak biraz daha tok ses elde etmek istiyorum çok büyük gürültü olsun konu komşudan küfür yiyeyim kafasında değilim. Bu yüzden katalizör iptali yapmadan sadece ara boru ile sc egzoz takmayı düşünüyorum. Bunu deneyen yapan varmıdır aranızda ? Sizce sonuç nasıl olur ?