R25 Kontak Açınca Elektrik Gelmiyor?

Katılım
11 Şub 2024
Mesajlar
13
Dün R25 anahtar takmadan amerikan park yapmsk için kontak kablolarını sıyırıp gerekli kablolara bağladım 1 kaç kez çalıştı somra komple elektirk gitti sigortaya baktım sorun yok sorun neyden olabilir? Anahtar da taktım gene gelmedi elektrik açılmadı
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2020
Mesajlar
286
Sigortalara düzgün bak. Hiç elektrik yoksa bir yerden kısa devre yapıp patlatmıştır. Hiç yoksa başka alternatif yok gibime geliyor.
 
Katılım
11 Şub 2024
Mesajlar
13
Komçntağı döndğrdğm vurdurunca ekran geliyo çalışmış gibi oluyo tabi adam akıllı vurdurmadım akümü bitti acaba anormal çğbkü kısa devre vs olsa bişey olur sigortada sağlam
 
Katılım
8 Ağu 2020
Mesajlar
286
Araya direnç koysaydın keşke. Sağlam bir aküyle dene şuan sorun aküden gibi duruyor.
 
Katılım
11 Şub 2024
Mesajlar
13
Bir deniyim dönüş yapıcam büyük ihtimalle fazla akım çektim birde motor 1 2 gündğr çalışmıyor sinyaller falan derken skü bitmiştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

Denedimde motor kayıyor kaymadıpı zamanda tam çalılcak gibi oluyor ötüyor kapatıyor acaba adam akıllı vurduramıyomuyum tam vurdururkende ekran geliyo gibi oluyo
 
Katılım
28 Ağu 2015
Mesajlar
1,234
Motosikleti
DUKE 250
Bir deniyim dönüş yapıcam büyük ihtimalle fazla akım çektim birde motor 1 2 gündğr çalışmıyor sinyaller falan derken skü bitmiştir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------

Denedimde motor kayıyor kaymadıpı zamanda tam çalılcak gibi oluyor ötüyor kapatıyor acaba adam akıllı vurduramıyomuyum tam vurdururkende ekran geliyo gibi oluyo


daha fazla zorlamadan bir akü dene, avometren varsa aküyü ölç.
akü bitik şekilde bu kadar marşa basmaya çalışarak marş motoruna zarar verirsin.
 
Katılım
11 Şub 2024
Mesajlar
13
Marşa basmadan direk debriyaj bırakarak 1. Viteste bayır aşşağı vurduruyorum ozaman en mantıklısı motorcuya baktırmak olacak yada kontrol kalemi ile akünün bir kutubuna değdirsem bakabilirmiyim
 
Katılım
8 Ağu 2020
Mesajlar
286
Marşa basmadan direk debriyaj bırakarak 1. Viteste bayır aşşağı vurduruyorum ozaman en mantıklısı motorcuya baktırmak olacak yada kontrol kalemi ile akünün bir kutubuna değdirsem bakabilirmiyim[/QUOT kontrol kalemiyle ölçemezsin. Ölçü aleti lazım. Senin yerinde olsam taktığım parçayı sökerim aküyü değişir motoru çalışır bir duruma getiririm. Taktığın parçada sorunlu olabilir.
 
Katılım
27 Nis 2015
Mesajlar
4,294
1. viteste motor vurdurulmaz, şanzımanı dağıtmaya mı çalışıyorsun?

2 ya da 3'te yap.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst