R25 İLE İSTEDİKLERİMİ YAPAMAZMIYIM? İLLA CRF Mİ LAZIM?

Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
ego o ne yok bende :) havası umrumda değil, ama ille havasına bakılacaksa bence Enduro daha havalı, koca motor, çantalar falan, dünyayı geziyorsun, adam gibi enduro kullanmak ekstra eğitimde ister, bunu görenler ve bilenler daha bir farklı bakar insana, enduro kullanan daha bir usturuplu daha teknik ve yumuşak sürer, zırt pırt hızlanıp frene gaza asılmaz, yumuşak ve akıcı sürer, daha meceracı daha özgürlüğüne düşkün daha doğayla baş başa kalmak isteyen tiplerdir genelde, millet bunu bilir enduroya ss gibi bakmazlar....

benimde gönlümde enduro var, her şartın motoru enduro :)

ss le çıktın yola tip o biçim ses kulak sağır eder durumda, basıp hız yapan deli cesaretli tip derler geçerler, pekte iyi bakılmaz bu insanlara aslında, ne yazıkki böyle, serseri gibi kullananlar sayesinde tabiii... (söz meclisten dışarı)

motorun olayı özgürlük, doğayı rüzgarı hissetmek bunları hissederken yumuşak tınılı motorunda sesini duyarak uzun yollar boyu gezmek bence, motor yavaş gidince zevkli bence, kısaca bu tanıma ne uyuyor Enduro :)

ss kullanmadımmı kullandım, bastımda 200 üstüde gittim, ne zevk aldım, sıfır, bana göre değil, motorda hızı sevmiyorum, deli bir hız ve sadece dar çerveden önünü görmek, anlık bir bakış hatası pert sin, nerede kaldı zevkle gitmek etrafı seyretmek falan, yok aga bana göre değil...



gerçi buna adam gibide binilmezki, pist yarışı için yapılan acaip yüksek hızlara anında çıkan bu motoru alıp 110 la giden pek olmaz sanırım, hep derim bu ss lerin satışı yasak olmalı ama sektör böyle ne yazıkki...
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Şub 2017
Mesajlar
92
Ağzın bal yesin +1

Ve ek olarak senin gönlünde tüyü bitmemiş bir Enduro'cu var ama, egon Enduro'cu adamın racingciden daha az havalı olduğunu düşünüp seni reyzing almaya itiyor.

Hayir hocam hayır, bizim terekli kasklarımız hepsinden daha havalı.

Bi laf var
Racing ile yol varsa hızlı gidersin,
Enduro ile yol yoksada gidersin.
Hatta bi laf daha var
Racing öldürür, Enduro güldürür.
Bide
Hadi bakalım, demet akalın var ama bu başka bi konu.

Enduro ruhum da var doğru ama CRF mi onu bilemiyorum. Daha çok tenere gibi motor lazım bana ama bütçe ve 250 cc alıcağımdan dolayı seçenekler azalıyor. Tr de istediğin sevdiğin motoru alamassın malesef :D İlla karşına engel çıkıyor :)
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Aslında benim kafadansın, tek farkımız, ben karda kışta bile sürmeye devam etmek istiyorum, hatta uzun yola çıkmak istiyorum. :D
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
Motor bir tutkudur. Endurosu,racing'i,bobber'ı , chopper'ı. Motor herşeyden önce sizi görüntüsüyle,sesiyle heyecanlandırmalı mutlu etmeli. Mantıktan önce duygu işi. Tamda bu yüzden ben bir SS sever olarak,enduro alanı da ,chopper alanıda anlıyorum. Uzun yolda 150 ile giderken yanımdan fişek gibi gecen bmw gs de gördüm. Racing demek sürekli 299+ gitmek demek değildir. Elinizin altında o güç vardır bilirsiniz,açarsanız sizi yarı yolda bırakmayacak utandırmayacaktir. Bazen düz cizgide 500 metrede hızlanmak ve o sesi duymak için gaza basarsınız. Park ettiğinizde bakarsınız,agresif suratına kaslı grenaja yapısına. O yüzdendir ki ss neden satılıyor, sadece pist motorudur,başka yerde kullanmayı anlamıyorum gibi sözleride ben anlamıyorum. Tankla trafiğe çıkmak gibi birşey degil ki bu,ne kadar abartılıyor.
 
Katılım
16 May 2016
Mesajlar
70
Anlattıklarınıza göre crf size daha uygun. R25 ile gidip de crf ile gidemeyeceğiniz yer yok ama CRF ile gidip de R25 ile zorlanacağınız ya da gidemeyeceğiniz yerler olacaktır.
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
Yazinizi okuyunca icinizde gizlenmis veya surekli bastirdiginiz bir endurocu ruhu farkettim.
"Ben" sizin yerinizde olsam hiz, viraj ve adrenalin sevdigim icin SS makine disinda motosikletlere bakmam.
Crf alin ve icinizde ki endurocuyu salin disari gitsin.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Yola bi asfalt dökseler bütün matematik yalan olacak ;)
 
Katılım
13 Mar 2017
Mesajlar
215
hız sınırına uymayanın ehliyetine sonsuza dek el konsa sorun kalmayacak, bunuda diyebiliriz, bu durumda 200 basıp salakça hız yapan motorculardanda millet kurtulmuş olurda diyebiliriz yalnız...

hız viraj adrenalin isteyeni piste alalım, yok öyle karayolunda basmak, kimse kusura bakmasın, buna tüm taşıtlar dahil, sadece motorcular değil...
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
49
CRF Güzel motosiklet ben olsam CRF alırdım. Avantajları kişiden kişiye göre değişir.

İstanbul'da yaşıyorsun sanırım, mesele hız ise CRF ile R25 in gittiğinden 2 kat hızlı gidersin her yere.
İstediğin her yere girer çıkarsın kaldım kalırım motora bişey olur yan yatar düz çıkar düşüncen olmaz.
CRF daha özelleştirilebilir bi motosiklet.
Az buz toprak gördükten sonra enduro ruhun hepten alevlenir belki. Keyifli işler. :)
 
Katılım
28 Eyl 2014
Mesajlar
77
crf iyi güzel ancak selesi ciddi rahatsız; 2 saatten fazla dayanabildiğimi hatırlamıyorum.

Diğer yandan 90km den sonra ciddi rüzgar yiyor; Yani şehir içi ve arazide iyi ancak 90km sabit hızda otobanda pek rahat vermiyor.

2000km kadar kullanıp satmıştım

15mhdg6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
49
Hocam konu ile alakasız ama depo üstü çanta marka-model alabilir miyim? Birde mıknatıslı olanlardan mı? Yüksek hızlarda sorun çıkartıyor mu?
 
Katılım
10 Ocak 2017
Mesajlar
3,076
hız sınırına uymayanın ehliyetine sonsuza dek el konsa sorun kalmayacak, bunuda diyebiliriz, bu durumda 200 basıp salakça hız yapan motorculardanda millet kurtulmuş olurda diyebiliriz yalnız...

hız viraj adrenalin isteyeni piste alalım, yok öyle karayolunda basmak, kimse kusura bakmasın, buna tüm taşıtlar dahil, sadece motorcular değil...

Hiz yapmak salaklik degildir bunu salaklik olarak nitelendirmek yanlis. Ya hayatinizda hic 16-17k devir ceviren bir motosiklete binmediniz yada hiz yapma konusunda korkulariniz var.

Motosiklette sartlara bagli olarak 60-70kmh hizlarda bile duserek kolayca biryerinizi kirabilirsiniz. Bu yuzden herkesin motosiklete binmeye totosu yemez. motosiklete binmek risklerinden dolayi cesaret isidir. herkes o risklere goz yumup motosiklete binemez.
Supersporta binip surekli 260 ve uzeri gitmek ise cesaretten ote biraz tutku isidir.

Siz sakin sakin surun 80 beygirlik motosikletinizi. Hiz yapmaya cekindiginiz icin diger insanlara salak diye hakaret etmenize gerek yok.

Hiz viraj adrenalin isteyenleri piste alalim demenizde turkiye sartlarinda cok farkli bir ironi olmus. Turkiyede pist olarak adlandirabilecegimiz yerleri sayacak olsak İki elin parmaklarini gecermi merak ettim.

Tekrarliyorum, hiz salaklik degil tutkudur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst