R25 Egzoz Önerisi

Katılım
8 Mar 2021
Mesajlar
101
Arkadaşlar merhabalar r25 2014 model motosiklete sahibim tatlı tok sesi olan bir egzoz almak istiyorum amacım barım barım bağırtarak caddelerde küfür yemek değil sadece tok hoş bir sesi olsun istiyorum. Ama burada bir husus var merak ettiğim konu boğazdan gelen boruya veya diğer bölmelere müdahale etmeden takabileceğim bir egzoz istiyorum. Ara boruları kesip kaynaklama işlemi olsun istemiyorum. Bir arkadaşımdan duyduğuma göre internette satılan replika akropovic ve sc egzozlar söylediğine göre r25 e direkt oturuyormuş kaynak vs istemeden oluyor diyorlar sizce bu doğrumudur ? Veya bana bu şekilde isteğim doğrultusunda önerebileceğiniz bir egzoz varmıdır ?
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Replika egzozlar çok kötü ve susturamassın. Ben tiger tri 800 kullandım bir süre. Şuan salyangozlu full sistem karbon akrapovic var orjinal. Tek susturucusu var 6 bin devire kadar sesi orjinalle neredeyse birebir. Çok tatmin edici ve rahatsız etmiyor. Susturucusu sökük halde ise çok güzel tam stres atmalık oluyor.


Tercihin uzun büyük tüplerden yana olsun. Sesi daha tok veriyor ve susturması kolay oluyor.

Sadece tüpü orjinal alman yeterli olur, headersı salyangoz veya düz olarak çinden getiren set motodan alabilirsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst