- Konu Yazar
- #1
Merhaba arkadaslar öncelikle ikiside farklı dünya hemşehrim diyeceğinizi tahmin edebiliyorum ve haklısınızda. 19 yaşında üniversite öğrencisiyim 2012 de Çin malı olan ilk motorumu aldim küçük yerde ara sira bindigim icin ehliyet sorunum olmadi 10.000 kmden fazla yol yaptim bir buçuk yıl önce ondan bakmıştım biraz apaçi işi mz 301 aldım onun arizasi bitmedi zaman olmadi derken hep yatti simdi ehliyeti aldim 2 ay icerisinde 10-13 binlik motor almayi istiyorum sadece zevk icin bincegim araba var zaten iki motorda çok hoşuma gitti ama r25 e biraz yıpranmışlar var o paraya piyasada yoksa direk r25 derdim bu konu hakkında düşünce ve tecrubelerinizi yazarsaniz sevinirim.