- Konu Yazar
- #1
Öncelikle herkese iyi sabahlar,umarım iyisinizdir. Zor bir pandemi dönemi oldu hepimiz için. Pandemide yoğun bir şekilde kuryelik yaptığım için ve üniversite muhabbetleri olduğu için forumda fazla aktif olamadım. Öncelikle motosiklet tecrübemden bahsedeyim.
12.000 Km R125 , 10.000 Km Kawasaki Z 250 Sl kullandım. İki motosiklette tek silindirdi. Ne zaman motosikletin mekaniğini tamamen çözsem bir ay sonrasında motosikleti sattım. R 125 ile iki kazam oldu. Bir tanesi panik fren yapmaktan diğeri bakışı kaçırdım.(2.5 sene önce.)
Kawasaki Z 250 Sl ile şükürler olsun ki hiç yan basmadık. Bu süre içerisinde online market oligopolünün neredeyse bütün firmalarında kuryelik yaptım. Arkada damacana yaz lastiğiyle yağmur çamur yokuş cıktıgımız oldu zaten siz daha iyi biliyorsunuzdur.
Motosiklet arayışına girdiğimde ilk önce Z 300 ve Er-6N araştırmaya başladım. Mantıken tutulan bir motor olmadığı için ve temizine 80bin istedikleri için Z-300 ' ü listeden çıkardım. Er-6N 'ler ise hepsi 60.000km üzeri neredeyse. Ninja 300 ve R 25 i o paraları vermek istemediğim için,(Ninja'nın işçiliği berbat ve boyumdan dolayı rahatsız olurum diyerekten sildim bunları.)
Sadede gelecek olursam, çift silindir tecrübesinden sonra deneyimlemek istediğim Z-800'e çarptı gözüm. Yüksek CC ve Torklu motosikletleri kullanabileceğim konusunda kendime güveniyorum fakat bu denli kuvvetli makinelerin gücünü hafife almamak gerektiğini , üzebileceğini de biliyorum.
R-125 Kullanırken bile , full + full trafiğe çıktığımı hatta R25 alabilecek param varken bir R-125 parasını da ilk önce ekipmana verdiğimi açtıgım konulardan görebilirsiniz. Bunu söyleme sebebim, forumda sürekli trol amaçlı yüksek CC'ye geçiş soruları soruluyor. Sizde haklı olarak biraz makara yaklaşıyorsunuz olaylara.Fikirlerinize ihtiyacım olduğunu belirteyim.
Mt-07 bakarken Z-800 e kaydı aklım. Daha kuvvetli,daha çabuk galeyana gelebiliyor ama ilk viteslerde tekere gelir mi ? Diye çekinmeyeceğim bir motor olduğu için, Kawa kalitesini Z-250 de tattığımdan dolayı içim içimi yemeye başladı. Fakat bu forumda benden yaşça büyük ve tecrübeli insanlar ne dediyse bunu deneyimlemiş birisi olarak,sizlerin fikrini almak istedim. ( Yamaha parça fiyatları konusunda uyarıldım,dinlemedim ve kafa grenajına 3.200lira bayıldıktan sonra '' ah ulan şu forumdakileri dinleseydin'' demedim değil.)
Sizce , full ekipmanlı bir şekilde ve A ehliyet kursumu bitirdikten sonra, güvenli sürüş 1-2-3 'ü de alarak Z-800 kullanmam doğru olur mu?
İlla bir çift silindir araya sokmalı mıyım?
Eğer araya bir çift silindir sokmam gerekiyorsa,önereceğiniz motosiklet hangisi olur ?
12.000 Km R125 , 10.000 Km Kawasaki Z 250 Sl kullandım. İki motosiklette tek silindirdi. Ne zaman motosikletin mekaniğini tamamen çözsem bir ay sonrasında motosikleti sattım. R 125 ile iki kazam oldu. Bir tanesi panik fren yapmaktan diğeri bakışı kaçırdım.(2.5 sene önce.)
Kawasaki Z 250 Sl ile şükürler olsun ki hiç yan basmadık. Bu süre içerisinde online market oligopolünün neredeyse bütün firmalarında kuryelik yaptım. Arkada damacana yaz lastiğiyle yağmur çamur yokuş cıktıgımız oldu zaten siz daha iyi biliyorsunuzdur.
Motosiklet arayışına girdiğimde ilk önce Z 300 ve Er-6N araştırmaya başladım. Mantıken tutulan bir motor olmadığı için ve temizine 80bin istedikleri için Z-300 ' ü listeden çıkardım. Er-6N 'ler ise hepsi 60.000km üzeri neredeyse. Ninja 300 ve R 25 i o paraları vermek istemediğim için,(Ninja'nın işçiliği berbat ve boyumdan dolayı rahatsız olurum diyerekten sildim bunları.)
Sadede gelecek olursam, çift silindir tecrübesinden sonra deneyimlemek istediğim Z-800'e çarptı gözüm. Yüksek CC ve Torklu motosikletleri kullanabileceğim konusunda kendime güveniyorum fakat bu denli kuvvetli makinelerin gücünü hafife almamak gerektiğini , üzebileceğini de biliyorum.
R-125 Kullanırken bile , full + full trafiğe çıktığımı hatta R25 alabilecek param varken bir R-125 parasını da ilk önce ekipmana verdiğimi açtıgım konulardan görebilirsiniz. Bunu söyleme sebebim, forumda sürekli trol amaçlı yüksek CC'ye geçiş soruları soruluyor. Sizde haklı olarak biraz makara yaklaşıyorsunuz olaylara.Fikirlerinize ihtiyacım olduğunu belirteyim.
Mt-07 bakarken Z-800 e kaydı aklım. Daha kuvvetli,daha çabuk galeyana gelebiliyor ama ilk viteslerde tekere gelir mi ? Diye çekinmeyeceğim bir motor olduğu için, Kawa kalitesini Z-250 de tattığımdan dolayı içim içimi yemeye başladı. Fakat bu forumda benden yaşça büyük ve tecrübeli insanlar ne dediyse bunu deneyimlemiş birisi olarak,sizlerin fikrini almak istedim. ( Yamaha parça fiyatları konusunda uyarıldım,dinlemedim ve kafa grenajına 3.200lira bayıldıktan sonra '' ah ulan şu forumdakileri dinleseydin'' demedim değil.)
Sizce , full ekipmanlı bir şekilde ve A ehliyet kursumu bitirdikten sonra, güvenli sürüş 1-2-3 'ü de alarak Z-800 kullanmam doğru olur mu?
İlla bir çift silindir araya sokmalı mıyım?
Eğer araya bir çift silindir sokmam gerekiyorsa,önereceğiniz motosiklet hangisi olur ?