merhaba benim r1100 gs' vardı ve 1150 gs de vardı hangisi iyi diye sorarsan 1100'ü tercih ederim 5vites olduğu içiçn daha seri ve randımanlı makina ama 2 yerini beğenmiyorum 1 farını 2 modeli geçti çünkü serisinin yaşı doldu
1150 gs alacaksan 2004 ten vazgeçme derim ama arka koltuğu hiç konforlu değil ama senin zevkine kalmış