Bmw R1100gs mi yoksa 1150 gs mi

Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
7
Tarz değiştirip enduro motor alayı düşünüyorum tercihim BMW olduğu için
ve bütçemde sınırlı olduğundan 7-10 arası 1100 gs ile 1150 gs arasında gidip geliyorum bana yardımcı olursanız sevinirim hepinize selamlar.
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
11
merhaba benim r1100 gs' vardı ve 1150 gs de vardı hangisi iyi diye sorarsan 1100'ü tercih ederim 5vites olduğu içiçn daha seri ve randımanlı makina ama 2 yerini beğenmiyorum 1 farını 2 modeli geçti çünkü serisinin yaşı doldu
1150 gs alacaksan 2004 ten vazgeçme derim ama arka koltuğu hiç konforlu değil ama senin zevkine kalmış
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Arkadasimiz da yazmis.
1150Gs'nin arka koltugu hiç rahat degilmis.
O yuzden eger alacaksan motoru kullanmak için mecburen ön koltuga oturmak zorunda kalacaksin.
Tercihini bunu göz önünde bulundurarak yapmani tavsiye ederim.:cherry:
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
konuyu pörtletcem ama 1100 kullanıcısı olarak 1100 derim. denilen gibi farı kötü bide ön camı geri kalan herşeyi ile güzel bi makina
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst