Pulsarı artık bekleyemedim ve inazuma aldım

Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
acikcasi inazuma alinabiliyorken pulsarin suratina bakmazdim:)

hayırlı olsun...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
Bende aynısını yapmıştım. Hero karizma veya hero impluse beklerken gelmeyeceklerini öğrendiğim hafta hemen gidip inazuma almıştım :)
 
Katılım
18 Şub 2012
Mesajlar
2,513
Motosikleti
2025 NC 750X DCT
Enteresan yemin ederim arada bi motor parasi oynuyor
 
Katılım
22 Şub 2012
Mesajlar
244
'' Her şeyde bir hayır vardır'' rahmetli babamın baş lafıydı, hiç zararını görmedim, tekerin düz bassın güle güle kullan...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst