Pulsar ön cam sorunu.

Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
8
Merhabalar. Geçen yıl sıfır km bir pulsar ns200 aldım. Çok şükür motordan memnunum. Motosiklete bi siteden biadil tip bi ön cam taktım. Fakat camı taktığımdan beri motosiklet yüksek hızlarda kafa sallamaya başladı. 110 ve sonrası. Baktığımda camın bi yöne 2-3 cm yatık olduğunu farkettim. Montajı hatalı yaptığımı düşünüp camı söktüm. Sağ ve sol bağlantı demirlerinin uzunluklarının farklı olduğunu gördüm. Siteyle irtibata geçip yardım istedim. Sağolsunlar ben demirleri kargoyla gönderince bana yenilerini göndermişler. E buraya kadar herşey iyi. Fakat gelen demirler de gönderdiklerimle aynı şekilde birbirinden farklı. Cam yine eğik. Ya arkadaşlar bu demirlerin eşit olması gerekmezmi. Varmı bu konuda tecrübesi olan. Elimde metreyle demirleri eğip büküp camı düz bir şekilde oturttum ama hala aklım ermiyor. Benmi hatalıyım. Şaka gibi durum Acaba bir tecrübesi olan varmıdır? Bu arada camı söküp denediğimde motorda kafa sallama sorunu yok. Sorun tamamen camda.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
İlginç geldi, standart boyutlar. bende cumartesi günü montajladım.

Fazla bükme vs. yapmadın değil mi montajlarken? Ön tarafa takılan parçayı biraz geriye bastırmak gerekiyor yoksa kavusmuyor diğer taraflarla.

Boyut farkını anlamamız için yanyana foto atarsan daha sağlıklı olur
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
8
Fotoğraf

https://i.hizliresim.com/XQqczW.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

https://i.hizliresim.com/eQrauO.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:05 ----------

Resimleri yükledim fark bariz görünüyor.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:06 ----------

Teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Aldıgınız firmaya bir telefon acın hocam, büküm ile alakalı değil zaten.

haftasonu yaptım daha kendı camımı, hatta yönleri haric birebir aynı oldugundan sag sol u kesfetcem diye sinirlendim.
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
8
Teşekkürler. İlk telefon açtığımda adam dedi ki imkansız bu. Biz hergün 5-6 adet satıyoruz daha şikayet gelmedi. Firma da büyük bi firma. Geri gönderdim. tekrar gönderdikleri benim iade ettiklerimle birebir aynı. İnanın kendimden şüphe ettim. Resimlerde durum belli zaten. Artık dahada uğraşmam. Kendime kızıyorum keşke biadil veya gp kompozit alsaydım en azından böyle uğraşmazdım. Bu cevap benim için yeterli oldu. En azından bende bi hata olmadığını öğrendim. Tekrar teşekkürler.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
Yanlış anlamayın ama ön cam hem çirkin hem gereksiz bence. Motor zaten n.ş.a da 135i geçmiyor. Kaldı ki bu hızlarda vuran rüzgarda çok etki etmiyor bence. Boşuna takmayın derim biraz rüzgar yiyin😀
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,464
Motosikleti
D400
Teşekkürler. İlk telefon açtığımda adam dedi ki imkansız bu. Biz hergün 5-6 adet satıyoruz daha şikayet gelmedi. Firma da büyük bi firma. Geri gönderdim. tekrar gönderdikleri benim iade ettiklerimle birebir aynı. İnanın kendimden şüphe ettim. Resimlerde durum belli zaten. Artık dahada uğraşmam. Kendime kızıyorum keşke biadil veya gp kompozit alsaydım en azından böyle uğraşmazdım. Bu cevap benim için yeterli oldu. En azından bende bi hata olmadığını öğrendim. Tekrar teşekkürler.

firmayı tahmin edeibliyorum, iletişim kanalından yollayın fotoğrafı.

ben rs200 camı almısım ns200 yerine, hemen değiştirdiler :D


Yanlış anlamayın ama ön cam hem çirkin hem gereksiz bence. Motor zaten n.ş.a da 135i geçmiyor. Kaldı ki bu hızlarda vuran rüzgarda çok etki etmiyor bence. Boşuna takmayın derim biraz rüzgar yiyin



47 lt topcase olunca motorda o kucucuk kafası ile ağır yaşamlardaki ablalara benziyor motor.

rüzgarlık daha güçlü gösteriyor bence, touring tarzı oluyor motor.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
firmayı tahmin edeibliyorum, iletişim kanalından yollayın fotoğrafı.

ben rs200 camı almısım ns200 yerine, hemen değiştirdiler :D






47 lt topcase olunca motorda o kucucuk kafası ile ağır yaşamlardaki ablalara benziyor motor.

rüzgarlık daha güçlü gösteriyor bence, touring tarzı oluyor motor.

Ahaha. Tabi topcase takıyorsanız ayrı. Tabi ben ikisinide asla takmam. Sırt çantasıyla devam😁
 
Katılım
2 Nis 2014
Mesajlar
8
Neyse suçun bende olmadığını anlamış oldum camı bu şekil kullanıcam artık. Benim boy 1.90 kilo 100. Hani ben bu motora cam takmasam bisiklet gibi kalıyor altımda. Arkada çantada var. Camsız olmaz yani. Bana gitmez. Gönül ister daha büyük makina kullanmak ama fiyat performans olarak bence bundan iyisi yok piyasada. Tabi zevk meselesi herkes benim gibi düşünmek zorunda değil.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:25 ----------

Yanlış anlamayın ama ön cam hem çirkin hem gereksiz bence. Motor zaten n.ş.a da 135i geçmiyor. Kaldı ki bu hızlarda vuran rüzgarda çok etki etmiyor bence. Boşuna takmayın derim biraz rüzgar yiyin😀

Cam olmadan olmaz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst