- Katılım
- 2 Eki 2022
- Mesajlar
- 4
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba, 1 hafta önce sıfır Pulsar ns200 aldım, henüz 300 kmdeyim. Motoru çalıştırınca subap ayarı bozulmuş gibi egzantirik zinciri sesi geliyor, servise götürdüm fabrikada koyulan rodaj yağından dolayı gelebilir böyle sesler bu motorda normal 500 km de bizim koyacağımız yağdan sonra ses kesilir dedi. Böyle birşey başına gelen varsa yardımcı olabilir mi? Bu normal mi?
Videosununda linkini şöyle bırakayim:
https://youtu.be/4jUlTvCTGf0
Videosununda linkini şöyle bırakayim:
https://youtu.be/4jUlTvCTGf0