- Katılım
- 1 Ara 2023
- Mesajlar
- 20
- Konu Yazar
- #1
Merhaba.
NS 200 için yeni ayna veya ayna uzatması alacağım. Ürün tavsiyelerine açığım. Daha önce alan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi? Yeni ayna mı almalıyım yoksa uzatmayla mı kullanmalıyım?
Çevremdekiler motosikletin kendi aynasını çıkarıp başka ayna kullanmamı tavsiye ediyor.
NS 200 için yeni ayna veya ayna uzatması alacağım. Ürün tavsiyelerine açığım. Daha önce alan arkadaşlar varsa yardımcı olabilir mi? Yeni ayna mı almalıyım yoksa uzatmayla mı kullanmalıyım?
Çevremdekiler motosikletin kendi aynasını çıkarıp başka ayna kullanmamı tavsiye ediyor.
Son düzenleme: