- Katılım
- 27 Ağu 2016
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
1. si eksoz un altında küçük bi delik var ve ordan su atıyor bu normaldi fark eden oldu mu ( delik gayet orjinal duruyor tahliye gibi )
2. si aldığımda radyatör suyu baya azdı takviye yaptım üst limite kadar 4 gün geçti yine minimum un az üstüne düşmüş normalmidir.
2. si aldığımda radyatör suyu baya azdı takviye yaptım üst limite kadar 4 gün geçti yine minimum un az üstüne düşmüş normalmidir.