Profesör, motosiklet kazasında yaşamını yitirdi

Katılım
16 Nis 2015
Mesajlar
39
Çok üzücü...

Okmeydanı'nda motosikletiyle seyreden Kulak Burun Boğaz Hastalıkları Uzmanı Prof. Dr. Burak İhsan Erdamar park halindeki araca çarptı. Kazanın ardından hastaneye kaldırılan profesör hayatını kaybetti.
https://www.memurlar.net/haber/902829/profesor-motosiklet-kazasinda-yasamini-yitirdi.html
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
allah rahmet eylesin de videoda kaza anı yok, sağı solu gösteriyor
 
Katılım
16 Şub 2020
Mesajlar
1,252
Motosikleti
Yok
Kazadan ilk haberi olanlardan biri bendim maalesef.

Rahmetli olan profesör, Şişli Memorial hastanesinde çalışıyordu.

Benim kızkardeşim de jinekolog, bir sene öncesine kadar aynı hastanede çalışıyordu, sonra kendi muayenehanesine geçti, rahmetli profesörle arkadaştılar.

Kazadan hemen sonra kızkardeşim beni telefonla aradı, hüngür hüngür ağlıyordu, "Ağbi n'olur sat o motoru, n'olur sat!" diye yalvardı.

Ben de dedim ki, "Merak etme, küçük bir motor daha aldım, büyüğünü de satacağım bir süre sonra" dedim.

Kardeşim dedi ki, "Ağbi küçüğü büyüğü aynı, Vespa kullanıyordu Burak (İhsan Erdamar), onunla öldü."

Diyecek bir şey bulamadım. :(
 
Katılım
7 Şub 2014
Mesajlar
391
Allah rahmet eylesin, dünden beri bana da tanıdıklar gönderip duruyorlar bu kaza haberini. Kazanın nasıl olduğunu bilen duyan var mıdır? :(
 
Katılım
28 May 2015
Mesajlar
12
Kaza haberleri herkesi üzüyor, yaralıyor ve korkutuyor ama bırakmak çözüm değil aramızda 10 yıl bırakıp dönenler var. Bu ve benzeri platformlarda daha güvenli hale nasıl gelebilir tartışmaları artmalı. Rahmetli Barkın Bayoğlu da hep aynı vurguyu yapıyordu ve ben en büyük yıkımı ve korkuyu onda yaşadım. Bir ramazan günü Kirazlıyalı civarı otobanda xmax kazasına şahit olunca da korktum. Çok korktum 5 ay binemdim motora ailemi düşündüm kendimi değil en çok arkamda bırakacaklarımı. Sonuç olarak gittim 600 lük motor aldım. Çünkü gitmiyor içimde ki istek arzu dinmiyor sevemedim arabaları ki nicesine bindim. Bu başka bu yalnızlık bu özgürlük. Ben bulamadım bu içimdeki duygudan kurtulamadım varsa kurtulan anlatsın. Şu anda Özbekistan'dayım ve 4 ay oldu Ailem, motorum ve yemeklerimizi özledim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
1,489
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Allah rahmet eylesin
 
Katılım
9 Mar 2010
Mesajlar
51
Duran araca vurmak tamamen dikkatsizlik, etrafı tarayamama, kafanın bir yerlerde olması...O bozulan arac ucgen uyarıyı koysa 50 metre geriye belkide kaza olmayacak...<Aracta ucgen var mı..? varsa onu akıl edecek bilinc soforde var mı ?? Hatalar birlesince kaza kacınılmaz oluyor..Allah rahmet eylesin,boyle degerli insanların kaybı cok üzücü..Allah sabır versin ailesine...
 
Katılım
29 Ara 2019
Mesajlar
58
Her gün gittiğim güzergah büyük kayıp milletimizin başı sağolsun duyunca şok oldum
 
Katılım
22 Kas 2018
Mesajlar
171
Motosiklet sürerken sürüş dışında başka konuları düşünmek çok dikkat
dağıtıcı bir durum. Fark edince hemen kurtulmak lazım.

Kendinizi, paraşütle hayatınızda ilk defa atlayış yaparken düşünün. Olaya
ne kadar odaklanırsınız. O an başka bir şey düşünmeniz imkansızdır.
İşte motosikletle de sürüşe böyle odaklanmak alışkanlık olmalı.

Dikkati sürüşte tutmak için kendine sesli komut vermenin çok faydasını gördüm.
Örnek;
"Kavşaya geliyorsun dikkat! Sağdan beyaz Astra kavşağa girebilir. Kontrol et!" Gibi.

Saçma gelebilir ama belki birileri kurtulur.
 
Katılım
2 Ara 2012
Mesajlar
538
Duran araca vurmak tamamen dikkatsizlik, etrafı tarayamama, kafanın bir yerlerde olması...O bozulan arac ucgen uyarıyı koysa 50 metre geriye belkide kaza olmayacak...<Aracta ucgen var mı..? varsa onu akıl edecek bilinc soforde var mı ?? Hatalar birlesince kaza kacınılmaz oluyor..Allah rahmet eylesin,boyle degerli insanların kaybı cok üzücü..Allah sabır versin ailesine...

Önyargılı olmayalım..
Belki de yoldan (yağ- mazot akıntısı) veya motordan (lastik patlaması gibi) kaynaklı bir durum da olabilir.
Kaza/arıza durumunda dediğinizde haklısınız, hatta 50 değil en az 100 m geriye uyarıcı levha vb koymak hayat kurtarır.
Allah rahmet eylesin..
 
Katılım
29 Tem 2019
Mesajlar
944
Motosikleti
Honda Forza (NSS250)
Önyargılı olmayalım..
Belki de yoldan (yağ- mazot akıntısı) veya motordan (lastik patlaması gibi) kaynaklı bir durum da olabilir.
Kaza/arıza durumunda dediğinizde haklısınız, hatta 50 değil en az 100 m geriye uyarıcı levha vb koymak hayat kurtarır.
Allah rahmet eylesin..

bi 50 sene egitimle kurtarilir ancak. turkiyede onlar islemiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst