Y yeschim Katılım 8 May 2007 Mesajlar 2,060 3 Eyl 2008 Konu Yazar #1 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. Görkem yok diye öksüz kalmadın Baktım unutmuşlar ben hatırlatayım dedim :mrgreen: Zuzulatanla ve motosikletinle birlikte mutlu mutlu seneler :rendeer:
Görkem yok diye öksüz kalmadın Baktım unutmuşlar ben hatırlatayım dedim :mrgreen: Zuzulatanla ve motosikletinle birlikte mutlu mutlu seneler :rendeer:
scan77 Katılım 28 May 2007 Mesajlar 90 3 Eyl 2008 #2 praetorian doğum günün kutlu olsun.Motosikletinle birlikte kazasız belasız nice nice senelere...:rendeer:
praetorian doğum günün kutlu olsun.Motosikletinle birlikte kazasız belasız nice nice senelere...:rendeer:
kuyucadısı Katılım 19 Ocak 2008 Mesajlar 10,285 3 Eyl 2008 #3 iyiki dogdun nice mutlu yaşlara :rendeer:
dreamdark Katılım 21 Haz 2006 Mesajlar 3,364 3 Eyl 2008 #5 Mutlu yıllar, herşey gönlünce olsun:rendeer:
D dgrmr Katılım 17 Kas 2006 Mesajlar 734 3 Eyl 2008 #7 Doğum günün kutlu olsun Özgür, nice sağlık ve başarı dolu senelere...
ErTech Katılım 12 Eyl 2006 Mesajlar 1,676 3 Eyl 2008 #8 İyki doğdun... Doğum günün kutlu olsun Özgürcüm... :rendeer:
AYGÜL1 Katılım 15 Ağu 2008 Mesajlar 3,121 3 Eyl 2008 #9 dogum gününüz kutlu olsun mutlu yıllar ... :rendeer:
T tugcetugce Katılım 18 Ağu 2006 Mesajlar 2,835 3 Eyl 2008 #12 OOOOOOOOO özgüüüüüüürcaaaaaaaaann İyiki doğdunnn sende yaşlandın beee
praetorian Katılım 4 Ağu 2005 Mesajlar 3,759 3 Eyl 2008 #13 22 olduk yahu) kutlayan tum arkadaslara tesekkurler.. yeşim abla bu güzel jestin için ayrıca sana çok teşekkür ederim)) sevgilerle..
22 olduk yahu) kutlayan tum arkadaslara tesekkurler.. yeşim abla bu güzel jestin için ayrıca sana çok teşekkür ederim)) sevgilerle..
mhyen Katılım 29 Eki 2007 Mesajlar 2,233 3 Eyl 2008 #15 Doğum günün kutlu olsun.Sevdiklerinle beraber nice yıllara:rendeer: