Bisan Powercub 70

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
Motor:Tek silindir,iki zamanlı,70 cc
Ateşleme:Elektronik CDI;Çalıştırma:Düğmeli el marşı,ayak marşı(kick starter)
Silindir çapı ve strok:48x39,1
Sıkıştırma oranı:8,6:1
Maksimum güç:2,65 kW;7250 d/d(3,55 hp)
Maksimum tork:4,32 nm;4500 d/d
Maksimum hız:75 km/h
Soğutma sistemi:Hava+fan
Yakıt tankı:3,7 lt
Yakıt sarfiyatı:45 km sabit hızda 2,2 lt/100 km
Süspansiyon:Hidrolik ön maşa,hidrolik tek arka amortisör
Frenler(ön arka aynı):104 mm tambur,asbestsiz fren balatalı alüminyum kapak
Ön lastik:2,50-16''
Arka lastik:2,75-16''
Egzost:Katalitik konvektörlü turbo egzost
Akü:12v-5A
Yağlama:Otomatik vaye manuel
Boyutlar(UxGxY)mm:715x1085+25x1895x25
Yüksüz ağırlık:75 kg



Evet bunlar makinanın katolog özellikleri ama benim gibi anlamayanlar için tüketici gözüyle bakalım(kendi motorum kullanıyorum)

++++ARTILARI++++
+Vitessiz olsun ama scooter gibi küçücük tekerlekleri olmasın,103 ve bionikler kadar da klasik olmasın büyük görünsün diyenlere birebir
+Görüntü olarak çoğu 100 cc cub motorlardan farksız yani 70lik olduğu belli olmuyor :cherry:
+Yaklaşık -5,-10 derecede bir gece boyu kalmasına rağmen sorunsuz çalışabiliyor
+Çabuk ivme kazanıyor,hızlanana kadar can çıkartmıyor

----EKSİLERİ----
-Öncelikle motorsikletin tarzı belirsiz,amortisör sistemi scooter,görüntü cub,motor sistemi moped(103 bionik tarzı).
-Parça açısından ve tamir açısından tam bir fiyasko:cins bir motor,sanırım orijinal parça satılsın diye çok cins bir sistem kurulmuş(mesela ayak marşı bildiğim tüm cub motosikletlerde sağda bunda solda ve ben bu parçayı bulamadım,çoğu cub gücü zincirle aktarırken bu kayışla aktarıyor ve kayışı scooterlarla uymuyor vs.)
-Herşeyiyle Türk malı diye tanıtılmasına rağmen her tarafı çin malı kaynıyor
-Çekişi düşük(normal şartlarda tırmanıyor fakat yukarı orta eğimde kalkmak isterseniz çok zorlanıyor ve ağır kişilerde veya iki kişi kullanıldığında sardırılsa bile sorun cıkarabilir,yani tek kişilik bir motor)


BUNLARDA BENİM MOTORUMUN RESİMLERİ(biraz süslü,fabrika çıkışı böyle değil)







azıcık pis yıkama fırsatım olmadı idare edin :cherry:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
kazasız belasız kullanman dileğiyle...
en azından ''aynaların'' mevcut,inanıyorum ki her daim kaskınıda kullanıyorsundur...:cat:

umarım ileride çok daha iyilerini alırsın,tekerin düz bassın...
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
586
guzel motor aslında ama bana göre deil kardeşim kazasız belasız ha bide cup şasesine scooter motoru koyulmus galiba ayak marsıda ondan solda scooter marşı ol ona uyar diye düşünüyorum
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
sağolun kardeşler ben de daha yeni aldım heves için biraz bindim şimdi ehliyeti bekliyorum.aynaları kendim taktım kaskım da var.bence de bunlar çok gerekli
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
FEHMİZCAN KARDEŞİM...

senin yaşın kaç? herkese kardeş denmez de...:bounce:
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
şuan rahatsız olmayan olabilir ama olmayacağı anlamına gelmez tabi...
inceliğin için teşekkürler...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
gerçekten zor ve melez bir motor güzel ayrıntılamışsın fakat 2 zamanlı ve 70cc olduğu halde bana gücü kağıt üstüne düşük geldi mopedler 50cc ve 3.5hp ama tabi bunda tork daha fazladır orası belli mopetler ortalama 50kg ve ayrıca motorun üzerinde 4 zamanlı bir egzost var bu çok önemli 2 zamanlı sistemine uygun bir egzost değil
 
Katılım
30 May 2007
Mesajlar
502
kardeşim keşke 100 cc alsaydın ben ağustosta lifan 100 aldım 1500 liraya bana göre çok güzel dayanabilirsen uzun yola heryer gidersin
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
kardeşim keşke 100 cc alsaydın ben ağustosta lifan 100 aldım 1500 liraya bana göre çok güzel dayanabilirsen uzun yola heryer gidersin

ben üniversite öğrencisiyim.motoru sadece yazları kullanıyorum.benim son düşündüğüm motor tipi cup idi.hele bir de 70lik ise...ama nasip işi 300 tlye denk geldi aldık.yani nasılsa çok kullanmıyorum boşuna masraf etmeyeyim hem vergisi de yok plakası da üstünde diye düşünüp aldık.100 tl masrafla da taş gibi oldu.eğer başka motor alsam en düşük mondial 125kt alırdım ama sonradan gereksiz geldi o kadar para vermek.bineceğim yılda 3-4 ay sonuçta :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Ağu 2010
Mesajlar
418
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Güzel anlatımın için teşkkür ederim.
 
Katılım
26 Tem 2013
Mesajlar
48
2.motorum-du.bitmek bilmeyen 5 tamirci tarafından çözülemeyen ateşleme sorunu,akü bitmeleri...yolda kaldığım tek motor:)yedi bitirdi beni.sattım.herşeye rağmen sesi çok ilginç..güzeldi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst