selim995 Katılım 2 Eki 2012 Mesajlar 177 2 Eki 2012 Konu Yazar #1 Merhaba arkadaşlar ninja 250r motorum var.Power Commander mi yoksa Bazzaz mı taktırsam karar vermedim sizce hangisi daha iyi performans saglar ?
Merhaba arkadaşlar ninja 250r motorum var.Power Commander mi yoksa Bazzaz mı taktırsam karar vermedim sizce hangisi daha iyi performans saglar ?
selim995 Katılım 2 Eki 2012 Mesajlar 177 2 Eki 2012 Konu Yazar #3 Hayır performans için motora Power Commander mı yoksa Bazzaz mı taktırayım hangisi daha iyi diye sordum.
Hayır performans için motora Power Commander mı yoksa Bazzaz mı taktırayım hangisi daha iyi diye sordum.
KeaSH-07 Katılım 9 Haz 2012 Mesajlar 1,021 2 Eki 2012 #4 konu hakkında pek bilgim yok ama yazdığım linke yazarsan eğer sana yardım edecek ninja 250r kullanıcıları çıkabilir. http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
konu hakkında pek bilgim yok ama yazdığım linke yazarsan eğer sana yardım edecek ninja 250r kullanıcıları çıkabilir. http://www.motosiklet.net/forum/motosiklet-modelleri/1727-kawasaki-ninja-250r-kullanicilari-bilgi-paylasim-basligi.html
COQ Motosiklet Eğitmeni Katılım 27 Ocak 2008 Mesajlar 11,727 2 Eki 2012 #5 selim995' Alıntı: Hayır performans için motora Power Commander mı yoksa Bazzaz mı taktırayım hangisi daha iyi diye sordum. Genişletmek için tıkla ... Benim aklimda karburatorlu diye kalmis senin motor.!!!!
selim995' Alıntı: Hayır performans için motora Power Commander mı yoksa Bazzaz mı taktırayım hangisi daha iyi diye sordum. Genişletmek için tıkla ... Benim aklimda karburatorlu diye kalmis senin motor.!!!!