Polisin kazası

Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
Arkadaşlar bugün saat 15.00 sularında kadıköy bahariyede tramvay yolu üzerinde polise ait motosiklet kayarak düşmüş.Eşim o an oradaymış polis yolun ortasındaki mantar taşlara kafasını vurmuş.Diğer polis arkadaşları kaskını çıkarmaya çalışmış hanım müdahale etmiş ama engel olamamış kaskını çıkarmalarına oğlununda kaza geçirdiği ve motorunun parçalanmış halini gördüğünden bu olaydan da çok etkilenmiş. 20-25 yaşlarında olan polis memurunun gözlerinin gidip geldiğini, baygınlık geçirdiğini ve ambulansın geç gelmesinin şokunu atlatamamış bende polisten öğreneyim emniyetten araştırmaya başladım ama yerini bulamadım.Sabahleyin kozyatağında motorlu bir polis grubu var oraya gidip araştıracam kazanın sonucunu. Aranızda istanbul kadıköyde görevli polis memuru tanıyan varmı akibeti hakkında bilgi alabilecek kimse onun için sizlere sorayım dedim. Herkese kazasız güzel günler dilerim.
 
Katılım
18 Ağu 2007
Mesajlar
266
valla bi tanıdığım yok ama büyük geçmiş olsun.. milletimiz daha öğrenemedi ve öğrenemeyecek kaza yapan motorcunun kaskını çıkarmamayı...:farao::pr:
 
Katılım
9 Nis 2007
Mesajlar
534
yazık üzüldüm. Ama üzülünmesi gereken diğer konu ilk yardım bilgisi bilmeden yaralıya yardımda bulunacam diye ona daha fazla zarar vermek. İnşallah o polis arkadaşın önemli bir şeyi yoktur.
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
2,413
Geçmiş olsun yawww kaskı oldugu halde bu kadat etkılenmıs Allah saglıgına kavustursun.
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Allah acil şifalar versin. İnşallah durumu iyidir ciddi bir şey yokturdur. :pale:
 
Katılım
18 Ağu 2006
Mesajlar
2,835
çok üzüldüm ya..
Kaskı herkes çıkarmamalı aslında başına gelecek doktorların çıkarması gerekmezmi?
umarım iyi bir heber işitirzi diyelim...
 
Katılım
31 Eki 2005
Mesajlar
1,618
Yazık, üzüldüm. Bazen kasksız bindiklerini görüyorum ama pizzacıları uyardığım gibi onları uyarmaya korkuyorum doğrusu.
 
Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
üzüldüm doğrusu allah acil şifalar versin inşallah çok birşey yoktur en kısa zamanda görevinin başına yeniden döner
 
Katılım
18 May 2006
Mesajlar
1,153
tuh Allah korusun bıde kask cıkarmama olayını bılmıyorum ben neden cıkarılmıyor acıklarsanız sevınırım...saygılar..
 
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
tuh Allah korusun bıde kask cıkarmama olayını bılmıyorum ben neden cıkarılmıyor acıklarsanız sevınırım...saygılar..

Şöyle düşün kafan kaskla beraber bir yere çarpmış sonuçta balyoz etkisi gibi oluyordur. Yani boynunda etkileniyor. Yani kırık çıkık olabilir. Felç kalmanın en kolay yanı boyundan yaralanmalarda meydana geliyor.Kaskı çıkarırken boyuna verilen hasar neticesinde sakat kalma, boyundan aşağıya felç olma gibi etkileri oluyor. Doktor nasıl çıkarıyor. Önce boyun kısmını boyunlukla sabitliyor. Sonra çıkarıyor. Yani uzman kişinin yapması gereken işlem.
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bahariye de tramvay yolunda motor parçalanacak kadar hızı nasıl yapmışki:silent:
geçmiş olsun bu arada..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Polis bile bu hatayı yaparsa..
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Nis 2007
Mesajlar
994
kazanın sonucu

Artçının omuzunda ezilme ve kırık varmış, motoru Kadıköy Emn.Müd kasko yaptırdığından memur için ödeme yokmuş.Kozyatağında görevli imiş.

Herkese kazasız günler dilerim
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Kas 2007
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kazanın sonucu

Artçının omuzunda ezilme ve kırık varmış, motoru Kadıköy Emn.Müd kasko yaptırdığından memur için ödeme yokmuş.Kozyatağında görevli imiş.

Herkese kazasız günler dilerim

teşekkürler engin abi :cat:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
valla ben de şimdi öğrendim kaskı çıkarmamayı:silent:
e yapacak bişey yok kimse bilmez ki dışarda bunu:pale:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Acil şifalar diliyorum polis arkadaşa. Allah yardımcıları olsun.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst