Polisi tehdit eden doktor

Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Askeri hastaneye mi gittin ne yaptın bunu bana normal bir doktor söyleyecek varya onun o diplomasını rulo yapar tüm sülalesini üstünden geçirirdim, iyi sabırlıymışsın o zaman

Yakın tarih askeri hastane yok zaten.
Devlet hastanesinde oldu bu olay.
Bimere kadar gitti konu.
Sonuç yok hala.
Hatta beni özel bir kurumdan arayıp tekrar konuyu teyid ettiler. Hani iftira atmışsam eğer doktorun bilmem ne hakkından dolayı bana dava acabilme hakkı varmış. Dedim ispatı varmı? Yok. Benim ispatım varmı? O da yok. Konu yok oldu gitti yani.

Çok asabiyim yeri gelir çirkef olurum ama ilk defa sakin olduk yediğimiz laf kar kaldı.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Doktor olsun, manav olsun. Tartışma sırasında birine vurduğunuz anda direkt suçlusunuz. Kızın, küfredin, bağırın, şikayet edin ama vurmayın. Beş para etmez adamlar için kendinizi zor duruma sokmayın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst