- Katılım
- 20 Ara 2016
- Mesajlar
- 2,171
Askeri hastaneye mi gittin ne yaptın bunu bana normal bir doktor söyleyecek varya onun o diplomasını rulo yapar tüm sülalesini üstünden geçirirdim, iyi sabırlıymışsın o zaman
Yakın tarih askeri hastane yok zaten.
Devlet hastanesinde oldu bu olay.
Bimere kadar gitti konu.
Sonuç yok hala.
Hatta beni özel bir kurumdan arayıp tekrar konuyu teyid ettiler. Hani iftira atmışsam eğer doktorun bilmem ne hakkından dolayı bana dava acabilme hakkı varmış. Dedim ispatı varmı? Yok. Benim ispatım varmı? O da yok. Konu yok oldu gitti yani.
Çok asabiyim yeri gelir çirkef olurum ama ilk defa sakin olduk yediğimiz laf kar kaldı.