Polis Özel Harekat

Katılım
1 Kas 2010
Mesajlar
281
duzgun silah atisi yapilmasiyla gurur duymak da bambaskaymis.

silah neticede, oldurmek icin kullanilan bir alet.

keske polisler, askerler temel insan haklarindan haberdar olsa da, bununla gurur duysak. ya da bilim alaninda, etigim, tip alaninda yapabildigmiz seylerle.
 
Katılım
31 May 2011
Mesajlar
127
duzgun silah atisi yapilmasiyla gurur duymak da bambaskaymis.

silah neticede, oldurmek icin kullanilan bir alet.

keske polisler, askerler temel insan haklarindan haberdar olsa da, bununla gurur duysak. ya da bilim alaninda, etigim, tip alaninda yapabildigmiz seylerle.

+10:rendeer:

Helal kardeşim. Tüm benliğimle katılıyorum sana. Bunca militarist, ''ceddin deden'' kafası yorumlarının arasında, insanlığa dair değerleri de önemseyen birini görmek sevindirdi beni.


Gurur duymayı bırak gözleri dolan, ağlayan hastalıklı bireylerimiz var ne mutlu bize...
 
Katılım
14 Eyl 2010
Mesajlar
2,463
duzgun silah atisi yapilmasiyla gurur duymak da bambaskaymis.

silah neticede, oldurmek icin kullanilan bir alet.

keske polisler, askerler temel insan haklarindan haberdar olsa da, bununla gurur duysak. ya da bilim alaninda, etigim, tip alaninda yapabildigmiz seylerle.

keşke teröristler, suçlular temel insan haklarından haberdar olsa da, temel insan haklarının birincisi olan insanın yaşama hakkını güçsüzün elinden almasalar da asker tarafından vurulmak zorunda olmasalar. ya da bir hırsız, gaspcı yolunuzu kestiğinde canınıza kast edip cebinizdeki paranızı telefonunuzu almasa da polis tarafından vurulmak zorunda olmasa. nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz aklım almıyor. bu kadar kötülüğün, bu kadar açgözlülüğün olduğu dünyada sizi koruyacak polise askere "sen neden işini yapıyorsun?" diyorsunuz. herkesin eşit olduğu, herkesin melek gibi insan olduğu bir dünya yok, insanın doğası gereği olamaz da. bu dediğiniz anca öbür dünyada cennet kısmında olur. o zamana kadar askere de polise de ihtiyacınız var.
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
604
keşke teröristler, suçlular temel insan haklarından haberdar olsa da, temel insan haklarının birincisi olan insanın yaşama hakkını güçsüzün elinden almasalar da asker tarafından vurulmak zorunda olmasalar. ya da bir hırsız, gaspcı yolunuzu kestiğinde canınıza kast edip cebinizdeki paranızı telefonunuzu almasa da polis tarafından vurulmak zorunda olmasa. nasıl bir dünyada yaşıyorsunuz aklım almıyor. bu kadar kötülüğün, bu kadar açgözlülüğün olduğu dünyada sizi koruyacak polise askere "sen neden işini yapıyorsun?" diyorsunuz. herkesin eşit olduğu, herkesin melek gibi insan olduğu bir dünya yok, insanın doğası gereği olamaz da. bu dediğiniz anca öbür dünyada cennet kısmında olur. o zamana kadar askere de polise de ihtiyacınız var.

HOcam sen ne zaman bir gaspçının polis tarafından vurulduğunu gördün allah aşkına. Bence ülkemizde insan hakları; masum ve mağdurun aleyhine olacak şekilde işlemektedir. Haa bu insan hakları adına değil de sürgün, açığa alınma vs gibi korkular yüzünden yapılmaktadır o başka.
İnsan haklarından bahsedenler Amerikan ve ingiliz polislerine bir baksınlar
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Kollu kuvvetleri neden vardir?
Tabiki halkin guvenligini saglamak icin.

Peki halki kimden koruyacak?
Yine kendi halkindanmi?

Bu eğitimlere harcanan paralar yerine, bir okul fazla yapilsaydi, bir hapishane eksiltmis olurduk.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst