Polis memuru doğduğu gün şehit oldu

Katılım
10 May 2008
Mesajlar
403
Motorsikletli Polis memuru doğduğu gün şehit oldu

polismotor3.jpg



Vatan Caddesi'nde düzenlenen 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı resmi geçit törenine katılmak üzere kendilerine ait motosikletle yola çıkan 2 polis memuru kaza geçirdi. Kazada motosikletin arka tarafında oturan Hakan Topal isimli polis memuru şehit olurken, hastaneye kaldırılan motosiklet sürücüsü polis memuru İsa Boğaz'ın hayati tehlikesinin bulunmadığı öğrenildi.

polismotor.jpg
539651_2.gif


Edinilen bilgilere göre, kaza, saat 07.10 sıralarında E5 Karayolu Kağıthane sapağında meydana geldi. İsa Boğaz (25) ve Hakan Topal (26) isimli polis memurları Vatan Caddesi'nde düzenlenen Cumhuriyet Bayramı resmi geçit töreni öncesinde Balat'taki polis merkezinden tören kıyafetlerini ve resmi motosikletlerini almak üzere yola çıktı. İsa Topal'ın kullandığı motosiklet, E-5 Karayolu Kağıthane sapağında 34 RS 610 plakalı lüks otomobile arkadan çarptı. Kazada yaralanan polis memurları Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Hastaneye kaldırılan polis memurlarından 26 yaşındaki Hakan Topal tüm müdahalelere rağmen kurtarılamayarak şehit oldu.

allah rahmety eylesin... alıntıdır..
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Çok üzücü bir olay. Bu arkadaşları böyle yerde bu şekilde görmek gerçekten yürek parçalayıcı. Allah rahmet eylesin.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Eki 2008
Mesajlar
442
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eminim otomobil birden peydah olmuştur suç çoğunlukla otolarda oluyo
 
Katılım
4 Eyl 2008
Mesajlar
729
Motosikleti
ZX12R
lux otomobile arkadan carpmiss..otoda hasar cokmu acaba..:salut:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Allah rahmet eylesin, gitti gencecik çocuk. :pale:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
burda insan hayatı var senin dedğin şeye bak

Bence lüx otomobil diye yazılmasına kızmış arkadaş, ona tepki vermiş.

Otomobilin lüxlüğü hiç bir kazada önem taşımayan bir özellik, bizim medya andaval olunca neyi nasıl yazacağınıda şaşırıyor.:farao:

Kırmayalım birbirimizi, okurken daha derin düşünmeye, yazarken de daha açıklayıcı olmaya gayret gösterelim ki böyle yanlış anlaşılmalar olmasın.
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
292
üzüldüm gerçekten yaa ne diyelim allah günahlarını bağışlasın...
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.Bu anlamlı günde gerçekten çok üzücü bir durum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst