polis ehliyet ruhsat sorabilirmi

Katılım
22 Kas 2013
Mesajlar
8
arkadaslar bu gun motosikletimle eve donerken ekip arabasıyla yan yana geldik durdurdu beni ehliyet ruhsat kimlik istedi yetkiniz varmı dedim ehliyet ruhsata ver dedi bende gosterdim her seyim tamdı tesekkur etti bende iyi grvler dedim asyrıldık yalnız merak ettim trafik polisi deil normal ekip polisi ehliyet ruhsat sorabilirmi motosikletin calıntı olup olmadını nerden bilecem dedi ruhsata bakmam gerekio dedi nedir bu konularda bilgisi olanlar yazarsa sevinirim ogrenmişte oluruz....
 
Katılım
2 Eki 2012
Mesajlar
1,426
Polise sıkıntı yapmaya gerek yok,gıcık giderse trafik ekibi çağırtıp bakabilir.Yetkileri çoğaldı.İyi mi oldu kötü mü oldu bilmiyorum..
 
Katılım
20 Ara 2016
Mesajlar
2,171
Hani bombalar patlıyor, terör eylemleri oluyor, motosikletli bombalar patlıyor, hani ohaldeyiz,ihbarlar geliyor.
Pardon sen Türkiye'de mi yaşıyorsun?

Vatandaşın yararına yapılmış bir hareket. Ohal zamanı kaçıpda gümbürtüye gitme...
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
ben yetkisi olduğunu düşünüyorum fakat kanuna bakıp yetkisi yoktur çıkarsa çok şaşırırım
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Görevli memur en doğrusunu yapmış güzel bir uygulama,tebrik ederim,çalıntı motosiklet/otomobil vb.gibi durumlarda tesbit edilebilirlik açısından

başarılı.görev başındaki memurlara yardımcı olalım arkadaşlar en azından motosiklet kullanıcıları olarak sağduyulu olalım,uzun vadede değer ve saygı

kazanırız.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Eki 2016
Mesajlar
2,422
Kardeşim adamın mesleği ne ? Polis.
Sana ne yapmış ? Evrak sormuş.
Sen adama yetkin varmi felan deyip terso yapmışsın inceden, ama adam ne demiş ? Teşekkürler.
Ya arkadaş ne olsun istiyosunuz vallahi billahi anlayamıyorum.
Şimdi diceksin kardeş celallenme soru sordum yetkisi var mi merak ettim felan, ya güzel kardeşim adam polis yav polis, sana hakaret etmemiş küfür etmemiş ehliyet ruhsat alabilir miyim demiş.
Ha eğer insanlık için büyük bir icadın ortasında senin değerli vaktini çaldıysa Allah kahretsin o polisi.

Kötü polis kaka polis.

Cem yılmazın o replik geldi aklıma
"Ama ben anti militayistim..."
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
sormakla ıyı yapmışsın . adam polis nasıl sana ruhsat falan sorar ıyıce sacmalamıs . her polıs kımlık, ruhsat sorarsa ısımız var degıl mı ? ıyı sana gıcık gıtmemiş.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eki 2015
Mesajlar
1,743
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kardeş zabıtaya bile bu yetkiyi getirdiler.isterse bi gün şaşırma sen kimsin diye.ayrıca ohal var zaten serbest herkese
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Ehliyet ruhsat sorabilir. Şüpheli araç olarak nitelendirirse ki "ben şüphelendim" demesi yeterli kanun nazarında, durdurabilir. Evrak isteyebilir. Çok inat edersen bekletir, trafik polisi çağırır. Gelen trafik polisi muhakkak ceza yazacak bir şey bulur. Uzar gider böyle. Geçen çevirdiler, verdim evrakları, kontrol edip iyi yolculuklar dilediler. Neden takıyorsunuz ki? Bırakın kontrol etsinler.
 
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Sonra motosikleti çalınınca niye bulmuyor bu polis derler.Bırak sorsun daha ne istiyorsun.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
2,003
Motosikleti
NC 750 xdct Norden 901
Öte tarafda polis ne iş yapar çalıntı motorları niye bulmaz diye şikayet edenler

Bu tarafta niye bakıyor soruyor diyenler....Adam telepati yoluyla mı bulacak?

Nede çokmuş nede çokmuş nede çokmuş.........
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
beyler dolandırıcılar ile ilgili bir hikaye anlatayım size, bu olaydan biraz bağımsız aklınızda olsun, 2012 senesi bagdat caddesi sahil , benim eski iş arkadaslarımdan birinde bmw z4 vardı,gece caddebostan sahilde hyundaı accent cevırıyor telsiz silah vs güya sivil ekipler, daha sonra arabayı ve arkadaşımı gasp edip kaçıyorlar.Aynı gece güven timleri yakalıyor ama silahlı çatışma çıkıyor araba delik deşik :)

ohal var doğru ama siz siz olun kötü birsey hissederseniz veya tam emin olamazsanız mutlaka kimlik sorun polise, kimlik sorma hakkınız var.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
beyler dolandırıcılar ile ilgili bir hikaye anlatayım size, bu olaydan biraz bağımsız aklınızda olsun, 2012 senesi bagdat caddesi sahil , benim eski iş arkadaslarımdan birinde bmw z4 vardı,gece caddebostan sahilde hyundaı accent cevırıyor telsiz silah vs güya sivil ekipler, daha sonra arabayı ve arkadaşımı gasp edip kaçıyorlar.Aynı gece güven timleri yakalıyor ama silahlı çatışma çıkıyor araba delik deşik :)

ohal var doğru ama siz siz olun kötü birsey hissederseniz veya tam emin olamazsanız mutlaka kimlik sorun polise, kimlik sorma hakkınız var.

Kimlik sormak ayrı, asayiş ekibine benden belge isteme hakkınız var mı demek ayrı. Sivilse kimlik sorarsın o ayrı bir mevzu.
 
Katılım
26 Nis 2016
Mesajlar
1,671
demem o ki bu durumlarıda ayrıca aklınızda bulundurun,ohal var , tamam fakat bunu suistimal etmek isteyenlerde çok aman dikkat.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
İsterse sokak ortasında soyar donunun içine bile bakar. Ohal ile de ilgisi yok 3 sene önce İç Güvenlik Yasası çıkardılar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst