- Katılım
- 21 Eyl 2007
- Mesajlar
- 146
- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar aradım bulamadım belki burada bir bilen vardır.
Motorumun touring ön camına taş geldi ve derin bir iz bıraktı. Görüş açımda olduğundan onu nasıl düzeltir yada azaltırım?
Plexi cam bu arada.
Motorumun touring ön camına taş geldi ve derin bir iz bıraktı. Görüş açımda olduğundan onu nasıl düzeltir yada azaltırım?
Plexi cam bu arada.