- Katılım
- 16 Mar 2011
- Mesajlar
- 160
- Konu Yazar
- #1
kymco agilty city 200 aldım tüm imkanlarımı zorlayarak. o kadar zorladım ki plakayı en az bir hafta daha çıkartamayacağım. plakasız kullansam ve yakalansam cezası ne olur arkadaşlar? şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim.