plakasız motosiklet kullanmanın cezası nedir?

Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
kymco agilty city 200 aldım tüm imkanlarımı zorlayarak. o kadar zorladım ki plakayı en az bir hafta daha çıkartamayacağım. plakasız kullansam ve yakalansam cezası ne olur arkadaşlar? şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Motorunu bağlarlar plaka alana kadarda çıkarmazlar üstüne üstlük tescilsiz araç kullanmaktan ceza bi dünya ceza ödersin sanırım 140 TL TABİKİ BİRDE otopark masrafı+ bağlama çözme masrafı tescilsiz çıkma yani:bounce:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
bir hafta çıkartma olsun bitsin sonra plaka parasını ceza için ödeme yani:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bir hafta çıkartma olsun bitsin sonra plaka parasını ceza için ödeme yani:cat:

Ceza ödemenin haricinde senin sıfır alıp da binmeye kıyamadığın motorunun otoparkta hurda muamelesi muhtemel. Yani motoru kullanırsan hem 200 TL civarı bir masraf riskine girersin, hem de motorun sen daha kullanamadan çizilebilir.
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
motosikletsizde olmuyor ama plaka takılana kadar beklicem o zaman. yardımlarınız için teşekkür ederim.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:57 ----------

Ceza ödemenin haricinde senin sıfır alıp da binmeye kıyamadığın motorunun otoparkta hurda muamelesi muhtemel. Yani motoru kullanırsan hem 200 TL civarı bir masraf riskine girersin, hem de motorun sen daha kullanamadan çizilebilir.
en kötü senaryo bu olsa gerek. kabus gibi gerçekten:cyclopsan
 
Katılım
28 Ağu 2010
Mesajlar
1,148
sabret bence cezayla otopark fln derken plaka çıkartma aynı paraya geliyor ...
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
2006 yılında bir bayiden motor almıştım plaka işlermlerini onlar halledecekti tabi ben ilk günden polise yakalandım ve tesçilsizlikten 400 kusur tl ceza kesip motoruda bağlamışlardı,işlemler takipçide vs dedim ne söylediysem inandıramadım daha 7 kmdeydi ve naylonu bile üstündeydi herneyse cezayı yazdıktan sonra konuşurken memur tanıdık çıktık ama iş işten geçmişti üstüne anahtarımı bile kaybetmişlerdi neyse ki yedeğini yanıma almıştım!kısacası motorunu bağlarlar plakanın çıkmasını beklersin şuan cezanın rakamını tam olarak bilmiyorum ama az olacağınıda sanmıyorum bence plaka vs çıkana kadar bırak motor evinde yatsın kafanda rahat kalsın:wiinkk:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
Ceza ödemenin haricinde senin sıfır alıp da binmeye kıyamadığın motorunun otoparkta hurda muamelesi muhtemel. Yani motoru kullanırsan hem 200 TL civarı bir masraf riskine girersin, hem de motorun sen daha kullanamadan çizilebilir.

aynen, para cezası neysede motorun durumu ağlatır insanı:wiinkk:
 
Katılım
16 Mar 2011
Mesajlar
160
2006 yılında bir bayiden motor almıştım plaka işlermlerini onlar halledecekti tabi ben ilk günden polise yakalandım ve tesçilsizlikten 400 kusur tl ceza kesip motoruda bağlamışlardı,işlemler takipçide vs dedim ne söylediysem inandıramadım daha 7 kmdeydi ve naylonu bile üstündeydi herneyse cezayı yazdıktan sonra konuşurken memur tanıdık çıktık ama iş işten geçmişti üstüne anahtarımı bile kaybetmişlerdi neyse ki yedeğini yanıma almıştım!kısacası motorunu bağlarlar plakanın çıkmasını beklersin şuan cezanın rakamını tam olarak bilmiyorum ama az olacağınıda sanmıyorum bence plaka vs çıkana kadar bırak motor evinde yatsın kafanda rahat kalsın:wiinkk:
Valla ne yalan söyleyeyim iyice korkuttu beni sizin başınıza gelenler. Denk geldimide gelir. En iyisi garajda beklesin motorum plaka çıkana kadar .

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:45 ----------

aynen, para cezası neysede motorun durumu ağlatır insanı:wiinkk:
Zaten zorla aldım bide bunlar başına gelirse .... Düşüncesi bile beni uyutmaz .
 
Katılım
21 Şub 2011
Mesajlar
176
en ufak kazada direk motoru unut.
hem motorun hasarı hem de karşı tarafın hasarı sana yazar.
(kişiye gelebilecek zararı yazmıyorum bile)
 
Katılım
25 Haz 2011
Mesajlar
41
kymco agilty city 200 aldım tüm imkanlarımı zorlayarak. o kadar zorladım ki plakayı en az bir hafta daha çıkartamayacağım. plakasız kullansam ve yakalansam cezası ne olur arkadaşlar? şimdiden yardımcı olan arkadaşlara çok teşekkür ederim.

Siz satış faturanızı yanınızdan eksik etmeyin polisler durdurursa gösterirsiniz sıkıntı olacağını zannetmiyorum yeni olduğu için. :cat:
 
Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
87
Bende Yeni Motor Aldım Bana Trafik polisi Bi Abi 1 Hafta Zamanın var Hemen Çıkarmaya Bak dedi.
Siz 1 Haftadan Daha uzun Sure Sonra Çıkartacaksanız 15-20 gün gibi
Motoru Evde Garajda vb.. Bırakmanızda fayda var.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Değil bir hafta 1 dakika bile tescilsiz motora binemezsin..Yakalandığın an bağlarlar.300---400 arasıda para cezası ödersin...
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
karayolları trafik kanunu madde 20; Tescili zorunlu ve ilk tescili yapılacak olan araçların satın alma veya gümrükten çekme tarihinden itibaren üç ay içinde tescili için..........
diye devam ediyor. yani üç ay. (umarım doğru maddedir)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Tem 2004
Mesajlar
1,465
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
3 ay doğrudur...Amma kesinlikle trafiğe çıkmadan...aldın trafiğe çıkartmazsın..3 ay içerisinde tesçilini yaparsan ceza ödemezsin..geçirirsen cezaya girersin.ama asla binemezsin..en önemli sebebte zorunlu trafik sigortası.,,aracın kimliği...
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
122
3 ay doğrudur...Amma kesinlikle trafiğe çıkmadan...aldın trafiğe çıkartmazsın..3 ay içerisinde tesçilini yaparsan ceza ödemezsin..geçirirsen cezaya girersin.ama asla binemezsin..en önemli sebebte zorunlu trafik sigortası.,,aracın kimliği...

doğrudur hocam
 
Katılım
26 May 2010
Mesajlar
3,237
yeni başa gelen bir olay..
arkadaşım cbf aldı yaklaşık 1 aylık beklemeden sonra o heyecanla plaka çıkmadan motorla gezinmeye başladı, 3 gün sonra motoru bağladılar....
ben olsam çıkmazdım evde yatsın kafamda rahat olsun...
o parka giren motordan bir daha hayır gelmez...
 
Katılım
21 Eyl 2010
Mesajlar
103
çalıntı muamelesi bile görebilirsin yani..!

bende ruhsatı kaybettim,ruhsatsız dolanıyorum,acaba ruhsatsız satış yapılıyormu sadece plakayla ?motorun herşeyi tam tekrardan ruhsat çıkarmamk için elimden çıkarayım diyorum.??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst