Bu kardeşimiz, hepinizi makaraya sarıyo beyler boş yere zaman harcamayın cevap yazarak..ehliyet yok.. plaka da olmasa ne olur diyosun.. çok heyacanlıyım... çok istiyorum diyosun.. almak istediğin cevabı bu sitedeki hiç bir motor sever sana vermeyecektir..
Çok yanlış yerdesin..
Önce ehliyet sonra koruma, madem tecrüben var.. birde plakalı motosikletin oldumu o zaman sohbetin hasını bulursun burada...
bak kardeşim bende senin gibiyim aynı yaştayız 125 cc ramzey kangda 150cc yuki asya mondial scutter kullanmadım 13 yaşımdan beri kullanıyorum bi kere bile ceza yemedim bi kere bile kaza yapmadım 3 tane vitesli motor kullandım apache 150 ybr 125 racer 200 ama geçen hafta salı racer la bi kaza yaptım hiç bi koruma yok üstümde virajı alamadım yattım kafam daki dikişleri daha dün aldılar bacağım hala acıyo ihiç bi arabaya çarpmadım kimseyi ezmedim ama hastanede ebemi ...... polis yine yalvar yakar çıktık.bende diyodum yavaş yavaş giderim bişey olmaz diye ama oluyo hiç beklemediğin biş anda şimdi geziler var başladı ben ehliyet korkuma katılamıyorum.çünkü bişey olsa karşı taraf halı bile olsa ehliyetin olmadığı için sen haksıssın hadi diyelim arabaya vurdun bişey olmaz ödenir ama bi cna vursan o zmn bi ömür kendini yakarsın ben mayısın sonunda 17 me giricem ozmn a kadar da binmeyi düşünmüyorum ehliyetimi aldıktan sonra her yere gierim biraz sabret bence
Sanane ondan, bundan, arkadaşından ? ? ?
Onlar sürüyor, geziyor diye senindemi yapman gerekli ? Kız kulesi dediğin yerde ara ara polis çevirmesi olur. Polis bildiğin pusu atar ve direk enselerler.... Havalarda ısınıyor yavaş yavaş... Oh arkadaşlarını paketleyecekler orada direk ? Nereden mi biliyorum ? Evimin hemen dibi çünkül:
Çok yalvaran gördüm, abi yapma-etme-babam gebertir-nasıl öderim diye ağlayan. Burada onca insan yazmış, çizmiş... Sana vakit ayırıp tavsiye vermişler. Şimdi sen bunca söylenen, edilen lafı dinlemeyip motor alacaksan buyur al...
Görürüm seni kız kulesinin orada ağlarken. İyi olmuş derim. He bu arada rıhtım-moda-Üsküdar sahil gibi yerlerede polis pusu atıyor. İlla bir gün yakalarlar yani. Bu yüzden ehliyetini al, kafan rahat olsun. İstediğin haltıda ye
Yanlışlıkla bana çarparsan, sürttürürsen, aynama dokunursan vs vs vs ehliyetsiz olduğunu öğrenirsem... Hiç ama hiç gözünün yaşına bakmaz süründürür, hayatını karartırım şahsen. Arkadaşlarınada söyle aynı şekilde. Üsküdar sahilde kimseye çarpmamaya dikkat edin.l:
(Caydırma politikası vol 1)
Tüm suçlu devlet olmuş arkadaş senın hiçbi sıkıntın yok. Şimdi devlet sana bu yaşta deseki gel verelim sana 125-150 cc bi motor ehliyeti , Sen buraya konu açarsın ya bu nasıl kanun ben 250 cc sürücem kanunlardan nefret ediyorum plakasız motor alsam olmazmı diye .
Abim yok ya arabaların arasından sıfır geçiyom ama seni gördüğüm yerde kaçarım direk :cherry: bu arada ben motoru alırsam mahalleden çıkmıycamki he bide o arkadaşımı uyardım bak bigün başına iş açarsın en az 3000 lirayı kitlerler sana diye bana verdiği cevapsa sanane olum ben senin yaşın kadar ceza ödemişim oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Abim benim için cc sınırı yok todaya bile rağzıyım ben yokuş çıksın iyi yola gitsin hızı felan önemli değil acelem yok benim gideceğim yere 10 dk geç gitsemde olur önemli olan gidebiliyim.
16 lira mı ceza ödemiş arkadaşın?