Plakasız gezen motorsikletler için şikayette bulunalım

Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
32
Her gün hırsızlık olayları artıyor siz önlem alsanız da hırsızlık cezası! olmadığı için mağdur hep siz biz oluyoruz.


Plakasız gezen yüzlerce motorsiklet var bunun için şikayette bulunalım ve yapılması gerekenler neyse bilinç oluşturup beraber yapalım..

Benim ilk aklıma gelen e-devlet üzerinden şikayette bulunmak..

Bulunduğun polis amirliğine bizzat gidip şikayetçi olmak
 
Katılım
10 Eki 2017
Mesajlar
1,413
Motosikleti
Ns200
Adamın arkasında da plaka yok ki neye göre şikayet edeceğiz. Polis de görüyor zaten bu tipleri sırf uğraşmamak için çevirmiyorlar. Bizim burada kagit toplayanlarin alayı motorlu. Plakasiz ya da plaka varsa da muayene sigorta vs olduğunu sanmıyorum. Bir de cgci suri tayfası var. Onlar da plakasiz takılıyor.
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
32
Denetimler sıkılaştırılsın..



Adamın arkasında da plaka yok ki neye göre şikayet edeceğiz. Polis de görüyor zaten bu tipleri sırf uğraşmamak için çevirmiyorlar. Bizim burada kagit toplayanlarin alayı motorlu. Plakasiz ya da plaka varsa da muayene sigorta vs olduğunu sanmıyorum. Bir de cgci suri tayfası var. Onlar da plakasiz takılıyor.
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
107
Ben şikayet ettim kaç defa ama boşuna polis plakasız motor kovalamıyoruz diyor.
 
Katılım
17 Nis 2018
Mesajlar
13,467
Motosikleti
D400
Ben şikayet ettim kaç defa ama boşuna polis plakasız motor kovalamıyoruz diyor.

o zaman biz plakayı sadece kaza oldugunda basımıza birşey gelmesin diye kullanıyoruz.

nasıl bir sacmalıktır bu, görevlerini yapsalar calıntı bircok motor sahibine kavuşur.
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Sene sanırım 2015 idi hatta buradan ifşa bile edebilirim, Büyükçekmece Emniyet Müdürlüğü'nü aramıştım " Sarı plakasız bir motosiklet var ve 1 haftadır aynı yerde " ekip yönlendirebilir misiniz ?

Aramız da araba ile 5 dk falan, anlatıyorum işte şu sağlık ocağının buradayım, polis diyor ki " bana tam cadde, mahalle , numara ver çat ! kapıyor yüzüme "

Neyse diyorum, ertesi gün oluyor arıyorum " dün de aradım, böyle böyle bi durum var, yer şurası mh. cad. no. şurası ", " biz bakarız diyor çat ! " kapatıyor.

Ertesi gün oluyor, " yahu diyorum 3. arayışım hala bu motosiklet burada ve plakası yok ", hattın ucunda " ekiplere iletiyorum çat ! kapatıyor "

Ertesi gün oluyor " yahu diyorum bu belki çalıntı, belki biri bu motosikleti arıyor, şase numarasını bulup vereyim, yapalım bir şeyler " , " ekipler bakacak çat ! kapatıyor "

Böyle yaklaşık 2 - 3 hafta geçti, kış geldi, sonra ilkbahar oldu motosiklet hala orada idi .. Yer yer sırf değişen bir şey olacka mı ? diyerekten aradım .. hiç bir şey olmadı.
------------------------------------------------

Kıssadan hisse ; Ben sabit duran bir plakasız motosiklete bir şey yaptıramadım, bilmiyorum siz hareketli olana yapabilir misiniz :)
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Sene sanırım 2015 idi hatta buradan ifşa bile edebilirim, Büyükçekmece Emniyet Müdürlüğü'nü aramıştım " Sarı plakasız bir motosiklet var ve 1 haftadır aynı yerde " ekip yönlendirebilir misiniz ?

Aramız da araba ile 5 dk falan, anlatıyorum işte şu sağlık ocağının buradayım, polis diyor ki " bana tam cadde, mahalle , numara ver çat ! kapıyor yüzüme "

Neyse diyorum, ertesi gün oluyor arıyorum " dün de aradım, böyle böyle bi durum var, yer şurası mh. cad. no. şurası ", " biz bakarız diyor çat ! " kapatıyor.

Ertesi gün oluyor, " yahu diyorum 3. arayışım hala bu motosiklet burada ve plakası yok ", hattın ucunda " ekiplere iletiyorum çat ! kapatıyor "

Ertesi gün oluyor " yahu diyorum bu belki çalıntı, belki biri bu motosikleti arıyor, şase numarasını bulup vereyim, yapalım bir şeyler " , " ekipler bakacak çat ! kapatıyor "

Böyle yaklaşık 2 - 3 hafta geçti, kış geldi, sonra ilkbahar oldu motosiklet hala orada idi .. Yer yer sırf değişen bir şey olacka mı ? diyerekten aradım .. hiç bir şey olmadı.
------------------------------------------------

Kıssadan hisse ; Ben sabit duran bir plakasız motosiklete bir şey yaptıramadım, bilmiyorum siz hareketli olana yapabilir misiniz :)

Yani herkes mesut, mutlu, bahtiyar boş yere kendini yorma diyorsun.
 
Katılım
30 Nis 2018
Mesajlar
24
Motosikleti
Arora Jaguar 125
İnstagram ve facebook üzerinden bir grup kursak, plasız, sahipsiz motorsikleri fotoğraflayıp saşe ve motor seri numaraları yayınlasak aslında daha iyi olur, en azından sahibinin bakabileceği bir bölüm olur. Aslında bu forumda kullanılsa daha mantıklı olur.
 
Katılım
6 Kas 2018
Mesajlar
341
Dün akşam 19:20 civarı dolmabahçe tünelinde herkes 65-70 le fıtı fıtı giderken emniyet şeridinden açık egzozunu böğürterek minimum 100 le kasksız olarak giden kişinin motorunda plakada yoktu. Adam gözümün önünde vodafone park ın oradaki trafik polislerinin gözünün içine baka baka geçti gitti. 2 hafta önce ben 300 mt ileriye arkadaşımı bırakmak için aldığımda arkadamdan sirenler kornalarla trafik polisi durdurup kask olmadığından ceza yazdı. Yani diyeceğim o ki biz ekipman giyiyoruz polislerin gözünde paramız var ve bize ceza yazarlarsa öderiz diyip bi bahane buluyorlar, diğerleri allaha emanet.Plakasız motorlarda aynı 10 motordan 1 ini durduruyolarsa süper bence. Köprü girişinde duran polislerin bakmadığı plakasız motorlar, 1 hafta önce sabah saatinde leventte küçük kızıyla beraber (ikisindede kask yok) scooter kullanan adama yanından geçen yunus polisi kafasındaki kaskı gösterdi el hareketiyle kasklar nerde fln yaptı adam resmen eyvallah ciğerim ben kullanmıyorum kaşıntı yapıyor kıvamında selam verdi polis bastı gitti. Kask kameram çoğu şeyi kaydediyor ama emniyete yollayıncada görüntüden ceza yazamıyoruz yoldaki ekiplerin yazması gerek diyor. Delirmemek elde değil :)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
611
sokağımda 4-5 tane vardı polise haber verdim geldi fotoğrafını falan çekti yol aldı şimdi daha cok plakasız motor var
 
Katılım
3 Ağu 2005
Mesajlar
1,191
Motosikleti
Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
İki tip motorcuyu sevmiyorum, biri sokakları gösteri yeri gibi kullanan ve utanmadan da bunu video çekip yayınlayan.

Diğeri de ahlaksız, karaktersiz dediğim bu plakasız, plakasını örten ya da plakayı görünmeyecek şekilde kuyruğun altına yapıştıranlar, bunların ahlakı olsa azıcık diğer motorcuları ya da araçları enayi yerine koyduklarını, tehlike yarattıklarını anlarlar.

Bu şekilde trafikte köprüden ücretsiz geçme gibi masum gibi görünen ama olmayan bir suçu işlediklerinde, hatta en kötüsü olarak birisine çarpıp yaralasalar ya da daha kötüsü öldürseler, o kişinin durumuna bakmadan yaptığının sorumluluğunu almadan varsa imkanı kaçıp gidecekleri de büyük olasılık, hazır plaka kapalıyken bu tip bir şerefsizlik potansiyeli olabileceğini düşünmemek asıl enayilik.

Kask mont o bu takmamak kişinin kendi sorumluluğu, o bile sevdiklerine saygısızlıkken plaka takmamak ya da kapatmak büyük para ve hapis cezası gerektiren şeyler, bahanesi olamaz, bu kişilerin suç potansiyeli hazır, bunu yapan adamın dediğim gibi ahlakının olmaması gerekir. Benim vicadnım böyle bir davranışı haklı gösterecek en ufak bir bahane içermiyor. Plakan düşmüşse ya da yoksa trafiğe çıkamazsın bu kadar net!
 
Katılım
30 Eki 2014
Mesajlar
545
Sene sanırım 2015 idi hatta buradan ifşa bile edebilirim, Büyükçekmece Emniyet Müdürlüğü'nü aramıştım " Sarı plakasız bir motosiklet var ve 1 haftadır aynı yerde " ekip yönlendirebilir misiniz ?

Aramız da araba ile 5 dk falan, anlatıyorum işte şu sağlık ocağının buradayım, polis diyor ki " bana tam cadde, mahalle , numara ver çat ! kapıyor yüzüme "

Neyse diyorum, ertesi gün oluyor arıyorum " dün de aradım, böyle böyle bi durum var, yer şurası mh. cad. no. şurası ", " biz bakarız diyor çat ! " kapatıyor.

Ertesi gün oluyor, " yahu diyorum 3. arayışım hala bu motosiklet burada ve plakası yok ", hattın ucunda " ekiplere iletiyorum çat ! kapatıyor "

Ertesi gün oluyor " yahu diyorum bu belki çalıntı, belki biri bu motosikleti arıyor, şase numarasını bulup vereyim, yapalım bir şeyler " , " ekipler bakacak çat ! kapatıyor "

Böyle yaklaşık 2 - 3 hafta geçti, kış geldi, sonra ilkbahar oldu motosiklet hala orada idi .. Yer yer sırf değişen bir şey olacka mı ? diyerekten aradım .. hiç bir şey olmadı.
------------------------------------------------

Kıssadan hisse ; Ben sabit duran bir plakasız motosiklete bir şey yaptıramadım, bilmiyorum siz hareketli olana yapabilir misiniz :)

bu tarz ihbarlarınızı 155 e yaparsanız sonuc alabilirsiniz.. cunkü konusmalar kayıtlı ve sisteme girdikten sonra kontrolu vs var...
polisle alakalı bir iş oldugunda karakolu degil her zaman 155 i arayın..
 
Katılım
5 May 2011
Mesajlar
107
bu tarz ihbarlarınızı 155 e yaparsanız sonuc alabilirsiniz.. cunkü konusmalar kayıtlı ve sisteme girdikten sonra kontrolu vs var...
polisle alakalı bir iş oldugunda karakolu degil her zaman 155 i arayın..

Bizzat aradım yüzellibeşi istersen ara dene mahallemde plakasız motorlar dolanıyor de. Gelebilmesi için şifre kızlara laf atıyorlar ekip yollayın plakası yok 😎
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst