Plaka hakkında yardım

Katılım
19 Eki 2010
Mesajlar
11
Ankaralıyım. 2. El motosiklet alacağım ama plakası 34
06 plakaya çevirsem masrafı ne olur. Nasıl çevirebilirim. Veya almayıp 34 plaka kullansam ne gibi problemler olur ?
 
Katılım
27 Mar 2010
Mesajlar
635
noterde 140 lira ödersin plakayı değiştirmek istemezsen 75 tl ödersin başka bir masrafı yok ayrıca değiştir eğer biniciysen. binici değilim dersen değmez kalsın aynı plaka
 
Katılım
24 Mar 2011
Mesajlar
2,334
Bu tür soruları kurumlarına niye sormuyorsunuz...google dan bulabilirisniz telefonlarını...Bu arada makinan hayırlı olsun...:p
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
valla ankara istanbul plaka pek fark etmıyor degıstırmene degmez,degiştirirsen eger belgelerını alıp trafık subeye gıdıp ruhsat ve plaka işlemlerını kendın halletmen gerekıyor diger türlü degiştirmek istemezssen ruhsatını adresıne yollarlar hıc bır seyle ugrasmassın, 34 06 yada 06 yı 34 yapmak gereksız motorlarda
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
21
o eskidendi artık eger bir arac üzerine aldıysan ikamette bulugun yerden almak zorundasın ve plakasını otomatıkman degistireceksin
eskiden muamelecilere tonla verdigin parayı vermiyorsun yeni dosya yeni bilgiler falan filan ek 1 vs.. 200 e patlayabilir. ama herseyi hallediyorlar 1 2 gunde
ve bu işler için muameleciye gitmene gerek yok kendinde yapabiliyorsun birde onlara para falan verme yok notere gidip vekalet falan verme yani
 
Katılım
28 Nis 2009
Mesajlar
1,946
o eskidendi artık eger bir arac üzerine aldıysan ikamette bulugun yerden almak zorundasın ve plakasını otomatıkman degistireceksin

degıstırmek zorunda degılsın nerden bılıyorsan yanlıs bılıyorsun ,eger plakayı sen degıstırmek ıstıyorsan ıkametın nerdeyse oranın plakasına degıstırebılırsın istemiyorsan mevcut aldıgın plakayı kullanmaya devam edebılırsın:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst