plaka basım

Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
12
Arkadaslar ruhsatini yeni aldigim sifir motoruma plaka bastiricam da. ruhsati alirken gayrettepede basiolar demisti memur tam olarak nerede burasi bilen var mi? gayrettepe emniyet mudurlugu mu demisti hatirlamiyorum da. arac pulsar 150 ns. ve fiyati ne olur? nerede yaptirabilirim?
 
Katılım
22 Ara 2016
Mesajlar
89
Ruhsatı aldıysan bir de plaka fişi verdilerse o fişe iyi bak genelde otomobil plakası yazıyorlar. Sonra gidince geri çevrilme. Motosiklet plaka fişi verdiklerinden emin ol. 3 Tane sıfır motor aldım. 3 ününe de otomobil fişi verdi Ankara emniyet.... :)
 
Katılım
4 Şub 2017
Mesajlar
12
Hocam seyrantepeye gittim de girisi bulamadim tuhaf bi yer bu hafta ici gayrettepeye gitcem de. Sifir araç icin plakayi gayrettepede basiyorlar degil mi? bir de tam olarak nerede basiyolar blen varsa bi yardim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:42 ----------

kisacasi sunu sorayim seyrantepedeki soforlar odasi sifir aracin plakasini basiyor mu muhurlu olarak? basmiyorsa gayrettepedeki emniyet basiyor mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst