- Konu Yazar
- #1
Arkadaşlar merhaba. Fiyatlar yüksek hepimiz biliyoruz, sıfır fiyatları yüksek o yüzden ikinci el de yüksek hepsini anlarım.
Bir süredir cbr 600 f (eski kasası) bakıyorum ve 20 bin ile 45 bin arası değişmekteydi. Bu akşam baktım ve bakmaz olaydım 70 bin lira isteyen var. Bu insanlara ben saygı duymuyorum açık açık yaptıkları haysiyetsizlik. Hondanın sıfır 600 lük motosikleti 111 bin lira iken 40 bin altına 15 yaşında motor koymak gerçekten şerefsizlik.30 bin bütçem vardı şimdi o yüksek fiyatı görenler motorların piyasasını 40 bine çekmişler.
Piyasa böyle böyle yükseliyor işte biz de öyle izliyoruz sadece.
Bir süredir cbr 600 f (eski kasası) bakıyorum ve 20 bin ile 45 bin arası değişmekteydi. Bu akşam baktım ve bakmaz olaydım 70 bin lira isteyen var. Bu insanlara ben saygı duymuyorum açık açık yaptıkları haysiyetsizlik. Hondanın sıfır 600 lük motosikleti 111 bin lira iken 40 bin altına 15 yaşında motor koymak gerçekten şerefsizlik.30 bin bütçem vardı şimdi o yüksek fiyatı görenler motorların piyasasını 40 bine çekmişler.
Piyasa böyle böyle yükseliyor işte biz de öyle izliyoruz sadece.