Piyasa Uçuk Fiyat Kalleşliği

Katılım
3 Eyl 2018
Mesajlar
71
Arkadaşlar merhaba. Fiyatlar yüksek hepimiz biliyoruz, sıfır fiyatları yüksek o yüzden ikinci el de yüksek hepsini anlarım.

Bir süredir cbr 600 f (eski kasası) bakıyorum ve 20 bin ile 45 bin arası değişmekteydi. Bu akşam baktım ve bakmaz olaydım 70 bin lira isteyen var. Bu insanlara ben saygı duymuyorum açık açık yaptıkları haysiyetsizlik. Hondanın sıfır 600 lük motosikleti 111 bin lira iken 40 bin altına 15 yaşında motor koymak gerçekten şerefsizlik.30 bin bütçem vardı şimdi o yüksek fiyatı görenler motorların piyasasını 40 bine çekmişler.

Piyasa böyle böyle yükseliyor işte biz de öyle izliyoruz sadece.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
18,515
Motosikleti
Sym Wolf Sb250Ni
Bugün ilanlarda Cbf 1000 bakayım dedim, 100.000 TL olmuş :) Ekranı kırıyordum az kalsın.
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
588
istediği fiyata satar almassınız olur . psiklojide bir kavram vardı kendi malını değerli görme hatırlayamadım
 
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
478
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Böyle satıcılar görmekten artık sitem etmekden bıktık. Bazıları 2.el almaya paraları yetmeyip sıfır alıyorlar bu duruma geldik artık işin dahada kötü yanı 2-3 hafta sonra 70 bin tl istenilen motosiklet 80 bin tl olabilir :pr:
 
Katılım
3 Eyl 2018
Mesajlar
71
Hocam o öyle olmuyo işte. Ben çalışıp çabalayıp para biriktiriyorum. Sonra paramı tamamlamama 2 ay kalmışken bu şerefsizler yüzünden alacağım şey için 3 ay daha çalışmam gerekiyor.

Şuan sahibi olduğum motosiklet için de aynı şey geçerli. 25 bin civarı piyasası varken 35 e ilan koymaya başladılar ve piyasası 30 a çıkacak. Satarken işime yarayacak gibi gözükse de hiç hoşuma giden bir durum değil. Herkes düzgün fiyatlar koysa istediğimiz motosikletlere rahatlıkla ulaşabileceğiz.
 
Katılım
15 Şub 2017
Mesajlar
588
tamam da adam şerefsiz deme hakkın yok ki istedigi fiyata satar malını isterse beş katına satar sıfırı var piyasada
 
Katılım
18 Eyl 2017
Mesajlar
201
insan kendini ekonomik açıdan rahat hissetmezse bir daha araç alamayacakmış gibi düşünüp fiyatı hep yüksek tutmaya çalışıyor.
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Hocam o öyle olmuyo işte. Ben çalışıp çabalayıp para biriktiriyorum. Sonra paramı tamamlamama 2 ay kalmışken bu şerefsizler yüzünden alacağım şey için 3 ay daha çalışmam gerekiyor.

Şuan sahibi olduğum motosiklet için de aynı şey geçerli. 25 bin civarı piyasası varken 35 e ilan koymaya başladılar ve piyasası 30 a çıkacak. Satarken işime yarayacak gibi gözükse de hiç hoşuma giden bir durum değil. Herkes düzgün fiyatlar koysa istediğimiz motosikletlere rahatlıkla ulaşabileceğiz.

Onlar yüzünden değil, doların uçuşuna söz verdikleri halde engel olamayanlar yüzünden.
 
Katılım
1 Nis 2020
Mesajlar
595
15-16 yaşındaki ekmeği yenmiş hurdaları bile alamayacak duruma geldik. Eski model motorların fiyatlarındaki artışa bende anlam veremiyorum. Bu zamanda 40 bin liraya yüksek CC motor almak zor. Allah yardımcın olsun. Yerinde olsam Dominar 400 tarzı alabildiğim en güçlü en genç motoru alır mutlu olmaya çalışırdım. Böyle yükselen fiyatları izleye izleye hasta olmamak mümkün değil.
 
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
1,875
hocam aman deyim "serbest ekonomiden haberin yok mu pis cahil" ciler birazdan gelcekler moralini bozmalarina musade etme. cevap verme sakin:)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
Hocam o öyle olmuyo işte. Ben çalışıp çabalayıp para biriktiriyorum. Sonra paramı tamamlamama 2 ay kalmışken bu şerefsizler yüzünden alacağım şey için 3 ay daha çalışmam gerekiyor.

Şuan sahibi olduğum motosiklet için de aynı şey geçerli. 25 bin civarı piyasası varken 35 e ilan koymaya başladılar ve piyasası 30 a çıkacak. Satarken işime yarayacak gibi gözükse de hiç hoşuma giden bir durum değil. Herkes düzgün fiyatlar koysa istediğimiz motosikletlere rahatlıkla ulaşabileceğiz.

Ah hocam ah ben burda bu konuyla ilgili konu açtım sitem ettim ama insanları artık anlamak zor. Aynı duruma düştüm ben de 1 hafta da 4000 zam yiyen motor oldu üzüldüm derdimi paylaşmak icin buraya yazdım paran yoksa alma diyen mi dersin , serbest piyasa diyen mi dersin hakaretvari konuşan mı dersin sanki herkes galerici herkes bayii olmuş insanlıgın da dünyanın da çivisi çıkmış. Boşver gün gelir devran döner allah en güzelini nasip etsin inşallah
 
Katılım
22 Kas 2004
Mesajlar
386
Ekonominin berbat olması değil, malını yüksek fiyata satmak isteyenler mi kabahatli? Almayın o zaman.Satamasınlar. Bir malın fiyatını alıcı belirler. Eğer almazsanız kimse o fiyata satamaz. Fiyatlar böyle ise demekki alan da var.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
88
Ekonominin berbat olması değil, malını yüksek fiyata satmak isteyenler mi kabahatli? Almayın o zaman.Satamasınlar. Bir malın fiyatını alıcı belirler. Eğer almazsanız kimse o fiyata satamaz. Fiyatlar böyle ise demekki alan da var.
Niye celalleniyorsunuz yazdıgımı okumuş olduğunuzu varsayıyorum ekonomi kötü değil berbat ben de diyorum ki ekonomiyi böyle berbat hale getirenlere böyle satıcılar da çanak tutuyor. Keşke alınmasa ben almıyorum hadi şimdi aldırma millete bunun icin instagramda sayfa kuranlar bile oldu. Kardeşim hala anlamıyorum hakaret etmiyorum kişisel konuşmuyorum sitem de bulunuyorum yalnız da değilim size ne oluyor
üstüne iki çanta koyup 5000 km deki motoruna sıfırından fazla paha bicenler, stokta motor tutup isim yazdırıp 1 ay satmayıp zamlı fiyattan piyasaya süren bayiler de hiç mi suç yok. Böylelerinin ekonomiyi bu hale getirenlerle dolaylı olarak işbirliği yaptığı kanaatindeyim. Benim fikrim bu
 
Katılım
10 Eki 2014
Mesajlar
1,521
Valla geçen sene fiyatlar fahişti ama faizler düşüktü ( yıllık %8 civarı ), yine kredi çekip alma imkanı oluyordu da bu sene hem fiyatlar daha fahiş hem de geçen seneye göre faizler çok yüksek ( yıllık %20 civarı ) .. alan alacaktır da alan da enayi yerine koyulmuş olacak maalesef .. işin acı gerçeği burada .. parası olanın da " param var alıyorum kardeşim " diyemeyeceği bir dönemdeyiz bence .. paranın olması başka enayi olmak başka ki aslında parası olanlar da keriz gibi davranmaz ama "keriz bol demek ki," mi demeli ? ne demeli bilmiyorum ..

Bir Converse bakayım dedim olmuş 500 TL, bir Nike bakayım dedim olmuş 1.000 TL ..

Bu arada satana ya da satmaya çalışana lafım yok, bu ülkede hatalı basım 200 TL'yi 20.000 TL'ye satmaya çalışan adam da var fakat bu alıcılar kim ? Bunlar kimse bana da ulaşsın lütfen, ben de kendilerini dolandırmak isterim 😅
 
Katılım
3 Eyl 2018
Mesajlar
71
Ekonominin berbat olması değil, malını yüksek fiyata satmak isteyenler mi kabahatli? Almayın o zaman.Satamasınlar. Bir malın fiyatını alıcı belirler. Eğer almazsanız kimse o fiyata satamaz. Fiyatlar böyle ise demekki alan da var.

Anlatamadığım şey şu. Ekonomi berbat fiyatlar zaten çok çok yüksek. Ama o kötü duruma rağmen olması gerekenden fazla fiyat çekiliyor. Bu duruma tepki göstermeyip alma o zaman dedikçe bi sonraki motorunuzu siz de ben de bu kötü niyetliler yüzünden olması gerekenden daha yüksek fiyata almak zorunda kalıcaz. Yoksa ekonominin tartışılacak bir tarafı zaten yok.
 
Katılım
16 Eki 2015
Mesajlar
3,256
Motosikleti
Çükü Olanın Dükü Olur.
Hocam o öyle olmuyo işte. Ben çalışıp çabalayıp para biriktiriyorum. Sonra paramı tamamlamama 2 ay kalmışken bu şerefsizler yüzünden alacağım şey için 3 ay daha çalışmam gerekiyor.

Hep Mahzun yüzünden oluyor bunlar. Motor alın demeyecekti. Eşşeğin aklına karpuz kabuğu düşürdü. :pale:


 
Son düzenleme:
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
2021 sıfır civic almak için 236 bine anlasan arkadasimin yanında 2007 civic için 150 bin isteyen ve müşterisi hazır olan diğer arkadaşım. Araçların arasında 15 yaş ve kaç kasa fark olduğunu biliyoruz ama zeka farkını bilemiyoruz malesef..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst