Piston Böyle Fırlar mı?

Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
Piston mu fırlıyor bilmiyorum ama "Piston exits engine" öyle yazıyor gibi.:)

[YT]K2GLrZSTsI8[/YT]

Bu adam kendi kaşınmış...
[YT]dSFJI_e8ksc[/YT]
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
puhahaha :queen: çok kötü bir olay yauv... O motorlar drag için özel olarak diğer motorlara göre daha fazla modifiye ediliyor fırlama ihtimali var ama çok güçlü olması lazım...
Belkide taktıkları pistonun kapalı alanlara fobisi vardır..:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
1.5 yıl önce bir topik açmıştım...bu kopan elmi diye...herkesden ayrı bir görüş gelmişti...muamma...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Pilastik parçalar onlar.... Grenajın sanırım....

Ya da eldiveni.....
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
piston u parçalayıpda bloktan çıkan kol çok gördüm
bizzat kendim çıkardım:)
ama pistonu fırlatıp silindir ve üst kapağı delip tepeden çıkanını ilk defa görüyorum..
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
bu drag motorlarında sol elin altında NOS ateşleme düğmesi vardır debriyaj bırakıldıktan sonra basılır motor fırlasın diye fakat sanıyorum bir teknik arıza olmuş ve elcikle birlikte nos düğmesi patlamış kopan parça elcik olma ihtimali çok yüksek
 
Katılım
14 Nis 2006
Mesajlar
191
vaybe .aklıma geçen yıl aldığım bmw 650 geldi otobanda giderken motor kitledi gırang kolu biloktan çıkmıştı arka tekerlek kitledi bizde yere yapıştık motoru alalı 1 saat olmuştu yani kazıklandık :silent: motoru hemde tamirci hem galericiydi aldım ist maslak tan
 
Katılım
22 Eki 2007
Mesajlar
2
yok değil ama bana kalırsa fırlayan piston da değil orda extra bi besleme var büyük ihtimalle o patlıyor yoksa piston ya lambanın ordan fırlamalıydı ya da depoya çarpmalıydı çünkü bunlarda sıralı değil çapraz silindir sistemi vardır bildiğim kadarıyla...
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
736
piston u parçalayıpda bloktan çıkan kol çok gördüm
bizzat kendim çıkardım:)
ama pistonu fırlatıp silindir ve üst kapağı delip tepeden çıkanını ilk defa görüyorum..
gerçekten daha bunun üst kapağı var nasıl çıkacak:)
bu drag motorlarında sol elin altında NOS ateşleme düğmesi vardır debriyaj bırakıldıktan sonra basılır motor fırlasın diye fakat sanıyorum bir teknik arıza olmuş ve elcikle birlikte nos düğmesi patlamış kopan parça elcik olma ihtimali çok yüksek
abicim düğme nasıl patlasın altı üstü bir buton vardır oda bukadar patlamaz:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
piston u parçalayıpda bloktan çıkan kol çok gördüm
bizzat kendim çıkardım:)
ama pistonu fırlatıp silindir ve üst kapağı delip tepeden çıkanını ilk defa görüyorum..

bende senin yorumunu merak ediyodum valla bu videodanda bişeycik anlamadım beaa:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst