abi bence orda fırlayan piston deil
bu makinanın sıkıştırma oranı zaten yükseltilmiştir, bide kalkışta nos bastıysa yanma odasında ki aşırı patlama pistonu aşşağı hareket ettirdiği için dönüp tekrar yukarı gelirken merkez kaç kuvvetinin yüksekliğinden dolayı kol kopartmıştır
boşa çıkan piston var gücüyle üst kapağa vurmuştur ve ordan kopardığı bir parçayla beraber depoya vurmuştur, çünkü büyük bi parça kopmuşki depoyu yukarı doğru kasmış, delip geçmemiş yani..
orda kopan parçada büyük ihtimal plastik bi parça..
kısaca içerden kopan parçanın olayının manyığı belli, ama yukarı ne fırladı görmeden bilemeyiz...
(buda teknik açıklama:queen