Piston Böyle Fırlar mı?

Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
beterr ol emiii :) Piyasada o kadar güzel arabalar varkenn sen git sağını solunu kurcala kendi tasarımını yap al işte oh olduuu:queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
bir piston bukadarmı güzel fırlar yaw :mrgreen:kapağını nasıl fırlattı öyle hayret sıkmamışlar herhalde bomba gibi booomm gitti:mrgreen: aynı kemal sunalın filimindeki spiker gibi
 
Katılım
13 Tem 2007
Mesajlar
68
Bu tip Drag motorlarında yakıt olarak Nitro-Metan(ol) veya Nitro-Amonyak kullanıldığından motorlar ne kadar modifeyeli olursa olsun çok zorlandıklarında özellikle rolantide (çünkü Rolantide güç motora aktarılmaz) Pistonların kalkış sırasında fırlaması olasılık dahilindedir hatta olağandır
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
bende senin yorumunu merak ediyodum valla bu videodanda bişeycik anlamadım beaa:rendeer:

abi bence orda fırlayan piston deil
bu makinanın sıkıştırma oranı zaten yükseltilmiştir, bide kalkışta nos bastıysa yanma odasında ki aşırı patlama pistonu aşşağı hareket ettirdiği için dönüp tekrar yukarı gelirken merkez kaç kuvvetinin yüksekliğinden dolayı kol kopartmıştır
boşa çıkan piston var gücüyle üst kapağa vurmuştur ve ordan kopardığı bir parçayla beraber depoya vurmuştur, çünkü büyük bi parça kopmuşki depoyu yukarı doğru kasmış, delip geçmemiş yani..
orda kopan parçada büyük ihtimal plastik bi parça..

kısaca içerden kopan parçanın olayının manyığı belli, ama yukarı ne fırladı görmeden bilemeyiz...

(buda teknik açıklama:queen:)
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
abi bence orda fırlayan piston deil
bu makinanın sıkıştırma oranı zaten yükseltilmiştir, bide kalkışta nos bastıysa yanma odasında ki aşırı patlama pistonu aşşağı hareket ettirdiği için dönüp tekrar yukarı gelirken merkez kaç kuvvetinin yüksekliğinden dolayı kol kopartmıştır
boşa çıkan piston var gücüyle üst kapağa vurmuştur ve ordan kopardığı bir parçayla beraber depoya vurmuştur, çünkü büyük bi parça kopmuşki depoyu yukarı doğru kasmış, delip geçmemiş yani..
orda kopan parçada büyük ihtimal plastik bi parça..

kısaca içerden kopan parçanın olayının manyığı belli, ama yukarı ne fırladı görmeden bilemeyiz...

(buda teknik açıklama:queen:)

yav böyle bişey varmı ihtisasmı yaptın gurban olduğuuummm:rendeer::queen:
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
valla yukarı motor kapağının fırladığını gördüm diğeride adamın eli olabilir:mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Katılım
23 Eki 2007
Mesajlar
24
Eline yazık olmuş

Fırlayan pistona benzemiyor ama birincisi motor modifiyeli ikincisi boşta motora gaz verilmez derler neyse yazık olmuş:salut:
 

ddh

Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
392
yazık ya drag yarışçısına adamın eli çok hasar görmüştür bence ama çok ilginç bir olay nasıl fırlıyor ben çözemedim olayı ne oluyorda fırlıyor piston
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst