Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Pist , parkur gibi alanlari sivil vatandaslar kullanabilir mi?
İzmirdeki ss sürücü kitlesinin büyüük bir kısmı pist sürüşünden anlamaz. Kıçı çıkartır kolları dimdik kasar oklava yutmuş gibi kaskı da koluna takar alsancakta küçükparkta bostanlıda yalıda gezer, 10km/s hızda debriyajı sıkıp vın vın yapar kesiciye sokar. Tenzih edilecek dostlarımı da nadiren de olsa vardır. Fakat izmirde pist kiralayıp gazlayabilecek kapasitedeki sürücülerin tamamına yakını da zaten pist yarışçısı oldu.
İmla hataları olabilir kusura bakmayın telefondan yazıyorum