Pist günü varmış!!!

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
İstanbul Park'ta pist günü varmış!!!!

http://www.intercitypark.com/etkinlikler/01-eylul-2013-intercity-istanbul-park-pist-gunleri/
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
iyiymiş.. Gerçi bizim ağır babalar pist yerine caddebostan-bostancı arası gazlamayı tercih ediyorlar ama :)
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
severek izliyoruz track day'i...

Duyuyoruz, kendilerini görüyoruz, çok seviyoruz:p
 
Katılım
9 Şub 2005
Mesajlar
574
Ok cevabı buldum 20 dakikalık tur içinmiş 120TL bedel istediğiniz kadar seans satın alabiliyorsunuz.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
İnadına mı ücreti yazmıyorlar? Sıkça sorulan sorularda da yok .... :thumright
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Nis 2008
Mesajlar
234
Piste yalan makinesi derler.

Nice dekman "yol eğitmeni", "ileri sürüş bilmemnesi", "filanca enduro kılımbımı" "Apaçi reisi Zülküf aga" gibi çok bilenlerin ziyan oluşuna veya patlayışına pistlerde şahit olunmuştur.

Bu sebeple pist şifalıdır: Laoratuvar ortamında motor sürmektir.

120TL yazılmış seans başı. 2 depo yani.

Maddi imkanı olmasına rağmen gitmek istemeyenin bu işleri baltalama/karalama çabasını çok seviyorum.

Bilinmezlik korkusunu en saf haliyle ifade ediyor.

Slmlr
Brkn
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
Piste yalan makinesi derler.

Nice dekman "yol eğitmeni", "ileri sürüş bilmemnesi", "filanca enduro kılımbımı" "Apaçi reisi Zülküf aga" gibi çok bilenlerin ziyan oluşuna veya patlayışına pistlerde şahit olunmuştur.

bu forumda onlarca var ben eğitmenim diyip trafik kurallarını bilmeyen adamlar var barkın abi :D
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
1,026
Motosikleti
Cbr 650F
120 lira 2 depo değil 1 depo sayılır :) demekki benim için daha mı uygun oluyo :p

aslında denemek lazım zaten en korktuğum şey asfalt bozuklukları orada böyle bi derdim olmaz :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,602
Pist iyidir.. Birgün piste sokabileceğim bir motorum olduğunda bende gidip denemek, mümkünse patlamadan eve geri dönmek isterim :)
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Fiyat gayet uygun bence çünkü başka alternatifi yok gibi birşey :D bilgilendirme için teşekkürler Barkın başgan.
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
amme hizmeti mi yapıyorlar? neden bu kadar içerlediniz ki?

ha bu arada motosiklet bilmeden motosiklet eğitimi verenler tü kaka da, siyaset teorisi bilmeden ağız burun kıranlar cici mi?

her neyse konuyu dağıtmayayım, güzel bir şey, caddede herkesin hayatını tehlikeye atacaklarına inşallah pistlere yönelir konu arkadaşlar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst