Pink'in motosiklette ayağı yandı...

Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Hele küflüye hele,motosikletlerle yaşadığı ilk sorun değilmiş.Baksennn,vah vah vah,tüh tüh tüh.

Gördünmü başımıza gelenleri pinkin baca çifte kavrulmuş,iyi işte hayatına renk gelmiş:cherry:
 
Katılım
23 Ara 2009
Mesajlar
1,008
gülü seven dikenınede katlansın:)bizim ayaklarımızda az yanmadı hem ne olcak en fazla 1 hafta sonra unutur pınk hanım:mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2009
Mesajlar
488
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ahhh canım.. benim ekzoz devil master, pek ısınmıyor ama basıp yamultmasınlar diye (ekzoz 100 derece sıcak oluyo) diyerek artçılarımı her zaman uyarırım bu konuda :mrgreen:
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
Geçen yaz sol baldırımı cız bız etmiştim akrapoviç ile :D
Hala izi var; akrep izi sonuçta havası oluyor insanın :ppp
 
Katılım
4 Kas 2009
Mesajlar
368
Egzost yanığı iyidir. Motorcu dövmesi tadında :)
Ama kötü can yakıyor meret.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Mesele pistlerde teker yakmak değil yeğen, mesele düz yolda kendini yakmamak!
 
Son düzenleme:
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
eşimde yakmıştı hala izi durur :pale:
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Kim bilir ne yapmayi denedi ise motorun ustunde kocasi ile , basina bu geldi:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst