- Konu Yazar
- #1
Selamlar. R25 için Pilot street mi Rosso 2 mi, işte bütün mesele. Ağırlıklı kuru havada, arada sırada yağmurda kullanıyorum. 5 bin km yaptım irc ile ama havaların soğumasıyla birlikte lastikler "beni değiştir" diye bağırmaya başladı. Çok da okudum bu konuda, danıştım kullananalara sonuç yarı yarıya çıktı. Kullanan arkadaşlar ne önerirler? Michelin'in yağmurda iyi ama soğuk asfaltta ısınana kadar kaydığını söylüyor kullananlar. İRC'den farkı ne o zaman? 10 dereceye kadar son derece memnundum irc'den, 5 bin km yaptım sonuçta. Çok konuşulan ama çok net bir sonuca varamadığım için tekrar sorduğum bir konu, cevaplar için şimdiden teşekkürler.