- Katılım
- 23 Mar 2006
- Mesajlar
- 30
merhaba,
bir X8 200 sahibiyim. elimde basit bir tamir kılavuzu var. daha önce akümü de kendim değiştirdim. oldukça basit bir işlem. [email protected] adresinden maille talep edenlere gönderebilirim.
Teşekkürler...
bir X8 200 sahibiyim. elimde basit bir tamir kılavuzu var. daha önce akümü de kendim değiştirdim. oldukça basit bir işlem. [email protected] adresinden maille talep edenlere gönderebilirim.
Teşekkürler...
arkadaşlar kuzenimin x8 (200cc)'inin aküsü bitti, bu nedenle benim motordan takviye yapmayı düşünüyoruz, ancak x8'in aküsüne nasıl ulaşılıyor? bunu anlatabilecek weya resimle açıklayabilecek bir yardımsewer warmıdır acaba aramızda??
birde x8'in tamir bakım klavuzunu internette baya aradım ancak bi türlü bulamadım, nereden bulabilirim biliyormusunuz? klavuzu bulsam aküye ulaşma sorunu da çözülecek zaten