ben yamaha x-max 250 kullanıyorum senin gibi almadan önce çok araştırdım beverly 250 ile yamaha x-city nerdeyse birbirinin kopyası,bence servis konusu hangisinde iyiyse onu tercih et derim ama bir alternatif olarak ta x-max veya piaggio x7-250 i de gözden geçirmeni tavsie ederim bu iki motorda yine birbirlerine rakip olarak üretilmiş ve dış görünümleri birbirlerine çok benziyor ben şahsen tercihimi yamahadan yaptım ve motorumdan memnunum