Piaggio beverly mi yoksa Yamaha X-city mi?

Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
Bu iki motor arasında sizin seçiminiz hangisi olurdu benim görüşüm Piaggio çünkü ebat olarak bana daha yakın.

yoksa Derbi gp1 250 mi?


hemen hemen aynı fiyatlara Bitane honda nx4 400 buldum 7.5bin ytl 2007 model.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
2,232
Motosikleti
Suzuki GSX S1000 & Sym Joyride 300
Kesinlikle beverly 250. İkinci eli daha hızlı ve görüntü olarakta diğerlerinden daha güzel. Derbi gibi ne olduğu belirsiz bisey değil en azından scooter olduğu belli oluyor :)
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
bewerly 500 e ne dersin .. ss lerin peşinden ayrılmazsın .. çok keyifli bir maxi scooter dir kendisi
 
Katılım
28 Ağu 2007
Mesajlar
515
tarz olarak racinge benzer derbi 250 lık rahat 5 mılyara alırsın dış gorunuş acısından derbi derim ben
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
ben yamaha x-max 250 kullanıyorum senin gibi almadan önce çok araştırdım beverly 250 ile yamaha x-city nerdeyse birbirinin kopyası,bence servis konusu hangisinde iyiyse onu tercih et derim ama bir alternatif olarak ta x-max veya piaggio x7-250 i de gözden geçirmeni tavsie ederim bu iki motorda yine birbirlerine rakip olarak üretilmiş ve dış görünümleri birbirlerine çok benziyor ben şahsen tercihimi yamahadan yaptım ve motorumdan memnunum
 
Katılım
10 Tem 2007
Mesajlar
222
Bence kesinlikle X-city tercihedilmeli, Ama Beverly 250 kullanmadım 500 kullandım Gerçi X-city de İtalya üretimi bu nedenle çokta farklı olamsa gerek kalite yönünden...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst