peugeot ateşlem......

Katılım
10 Ocak 2011
Mesajlar
238
s.a geçenlerde bu konu üzerine bi konu açmıştım yeni bi platınli buldum ama bu öncekindenn farklı taktım fakat bundada ateşleme yok ama yeşil okla gösterdiğim kablodan volantı çevirince azda olsa elimi çarpıyor bobini bağladığımda buji ateşleme yapmıyor yanlış bişeymi yapıyorum acaba lütfen yardım...


<script src='http://img339.imageshack.us/shareable/?i=20032011012.jpg&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript></noscript>

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 09:41 ----------

bilen veya yardım edecek yokmu
 
Katılım
24 Eki 2010
Mesajlar
66
dostum elektronik tak geç derim hiç uğraşmassın .
senin platinin büyük ihtimal bobin arızalı yada platin tam basmıyor
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst