- Katılım
- 28 May 2008
- Mesajlar
- 10
- Konu Yazar
- #1
Mrb. arkadaşlar yeni aldığım motorum için performans egzost arıyorum ama bi türlü uygun bişi bulamadım yardım ederseniz sevinirim.2.elde olabilir temiz olsun yeterki.fiyat olarakta uygun olursa daha ii olur.elimde olan biteni motora verdiğim için sıkışık durumdayım biraz
ale: şimdiden teşk.:cat:
Model: skYTeam ST200 supermoto
Anlaşıldı kimse bişi yazmıcak
ale:
sesimi duyan yokmuuuuuuu. help me
yardım arkadaşlar...
Model: skYTeam ST200 supermoto
Anlaşıldı kimse bişi yazmıcak
sesimi duyan yokmuuuuuuu. help me
Son düzenleme: