Performance Egzoz...

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaslar ne zamandır arastırıyorum bazı sıtelerde ama adam akıllı bır sey bulamadım KANUNI RACER 200 motorum var ve egzoz almak ıstıyorum 2adet tiger dusunuyorum suanda eger bıldıgınız sıte yada egzoz tavsıyelerınız varsa benım ıcın cok ıyı olur

bu arada o motora para harcama - motor parası kadar egzozmu alcan vs. gibi lafları kullanmassak sevınırım arkadaslar ben motorumdan memnunum
 
Katılım
6 Ara 2007
Mesajlar
950
aslında olur.. ama iki adet tiger egzos hem ağır olur hemde motorun gidişini negatif yönde etkileyebilir..
 
Katılım
21 Haz 2006
Mesajlar
3,364
Smokehead markasını da araştır bence, Kartal'da egzozcu Ercan yapıyor.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Smokehead markasını da araştır bence, Kartal'da egzozcu Ercan yapıyor.

tesekkurler abi bakıcam sımdı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:03 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:02 AM ----------

aslında olur.. ama iki adet tiger egzos hem ağır olur hemde motorun gidişini negatif yönde etkileyebilir..

hızla ısım olmaz fakat 2tane performans egzoz 2tane baca borusundan daha ıyı olur gıbıme gelıo :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:04 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:03 AM ----------

bu arada benım takıntım tıger degıl ama dandık dandık seylerde ıstemıyorum sadece suankı orjınallerı hosuma gıtmıyor tıp olarakda dıebılırım
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
Arkadaslar ne zamandır arastırıyorum bazı sıtelerde ama adam akıllı bır sey bulamadım KANUNI RACER 200 motorum var ve egzoz almak ıstıyorum 2adet tiger dusunuyorum suanda eger bıldıgınız sıte yada egzoz tavsıyelerınız varsa benım ıcın cok ıyı olur

bu arada o motora para harcama - motor parası kadar egzozmu alcan vs. gibi lafları kullanmassak sevınırım arkadaslar ben motorumdan memnunum





illa ses istiyorsan benim gibi egsoz çıkışlarını genişlet olsun bitsin...
hatta benim sattığım arkadaş onlara güzel kapakta yapmıştı daha sonra sıkılınca tak kapağı eski haline dönsün...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.





illa ses istiyorsan benim gibi egsoz çıkışlarını genişlet olsun bitsin...
hatta benim sattığım arkadaş onlara güzel kapakta yapmıştı daha sonra sıkılınca tak kapağı eski haline dönsün...

ahanda hasan sımdı sana pm attım benım takıntım ses deıl ya goruntu onu nası cozcez :D
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence iyi ama renkler ve zevkler tartışılmazmış,
sakın marka şekil egsozlara falan gieyim deme...

yok hasan yok abı baca borusu olsun ama duzgun gozuksun suan o kanıdayım tıgerın fıyatlarını bılmıorum 200 cıvarı falandı herhalde cbrınkıler onlar uyar herhalde bıde yukarda kartalda bı yerden bahsetmısler ordakılerde hos fıyatına bakıcam yarın
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
gerek yok yani hoş görüntü için o para verilmez,
yazık günah yarın değiştirmeye kalkınca o para çok işine yarar,
illa parayı harcayacam diyorsan git kral bir kask mont birşey al...
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
tamam pekı almıorum :p:p:p

Şimdi şöyle düşün, bu motor görüntü olarak senin için çok iyi, ama sen değil görüntü için egzos takmayı altın kaplama grenaj taktırsan bazıları görüntüsün
yine beğenmeyecektir. Ha dersen ki bu görüntü meselesi sadece benim kişisel zevkimi tatmin etmek için, performans egzos hele ki çift taktığın zaman motorun gidişatını ciddi şekilde etkileyeceğinden, şimdiye kadar bozulmayan subap ayarın kısa zamanda bozulacağından, daha fazla benzin yakacağından, getirisi ve götürüsünü düşünüp öyle karar vermelisin :wiinkk:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:12 AM ----------

tamam pekı almıorum :p:p:p

Şimdi şöyle düşün, bu motor görüntü olarak senin için çok iyi, ama sen değil görüntü için egzos takmayı altın kaplama grenaj taktırsan bazıları görüntüsünü
yine beğenmeyecektir. Ha dersen ki bu görüntü meselesi sadece benim kişisel zevkimi tatmin etmek için, performans egzos hele ki çift taktığın zaman motorun gidişatını ciddi şekilde etkileyeceğinden, şimdiye kadar bozulmayan subap ayarın kısa zamanda bozulacağından, daha fazla benzin yakacağından, getirisi ve götürüsünü düşünüp öyle karar vermelisin :wiinkk:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gerek yok yani hoş görüntü için o para verilmez,
yazık günah yarın değiştirmeye kalkınca o para çok işine yarar,
illa parayı harcayacam diyorsan git kral bir kask mont birşey al...

tamam hasan bu ılleetden kurtulmaya calısıcam ama genede uygun bıse bulursam atlarım ama cokda para wermem dogru soluosun bu arada bu kartaldakı yerde 2cesıt war yarın fıyatlarını sorucam




---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:18 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:14 AM ----------

Şimdi şöyle düşün, bu motor görüntü olarak senin için çok iyi, ama sen değil görüntü için egzos takmayı altın kaplama grenaj taktırsan bazıları görüntüsünü
yine beğenmeyecektir. Ha dersen ki bu görüntü meselesi sadece benim kişisel zevkimi tatmin etmek için, performans egzos hele ki çift taktığın zaman motorun gidişatını ciddi şekilde etkileyeceğinden, şimdiye kadar bozulmayan subap ayarın kısa zamanda bozulacağından, daha fazla benzin yakacağından, getirisi ve götürüsünü düşünüp öyle karar vermelisin :wiinkk:

sacma bı yolda gıttıgımı anlıyorum we bu yoldan cıkmak ıcın ugrasıcam fakat bende egzoz butun motorlarda takıntıdır ama basıma bela acıcaksa bulasmam
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Naptım ben böyle ya :) Hep bu Bill Gates'in sapıtmış Explorer'i yüzünden. Pardon :)
 
Katılım
29 Ağu 2007
Mesajlar
3,602
LUCAS a aynen katılıyorum...
al birtane yoşhimura yazısı yapıştır üstüne alsana egsoz ucundaki sivriliğide kestir tamam.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Naptım ben böyle ya :) Hep bu Bill Gates'in sapıtmış Explorer'i yüzünden. Pardon :)

2mızde aynı anda denedık takıldı bende yazarken durdu 5dk sonra geldı kalpler bır :queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:20 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:18 AM ----------

LUCAS a aynen katılıyorum...
al birtane yoşhimura yazısı yapıştır üstüne alsana egsoz ucundaki sivriliğide kestir tamam.

hasan marka takıntım yok ama donucem bu yoldan en kotu ıhtımal bıtane egzoz ucu alırım ufaktan elektrıık kaynagı ıle egzosu zedelemeden takarım ucundakı sıvrılıkte kalkar goruntude olur :)
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
SerkanAHD vardı sanırım, ona sokul, racer'i 8500 defa değiştirip şekilden şekile sokmuştu. O yardımcı olur, fikir verir en azından :)
(Sokul kelimesini forumda ilk defa kullandığıma kesinlikle eminim :p sokul = yanaş = dibinden ayrılma = yapış)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 Ocak 2009
Mesajlar
1,321
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SerkanAHD vardı sanırım, ona sokul, racer'i 8500 defa değiştirip şekilden şekile sokmuştu. O yardımcı olur, fikir verir en azından :)
(Sokul kelimesini forumda ilk defa kullandığıma kesinlikle eminim :p sokul = yanaş = dibinden ayrılma = yapış)

aynen serkan abı fenalarda walla bakıcam ya ama vazgectım caydırdınız benı :D gıdıcem bı egzoz ucu alıcam kaynattırcam o cıkan ufak sey hıc hosuma gıtmıo nese hepınızıe ıı geceler saolun yorumlar ıcın
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
serkanAHD vardı sanırım, ona sokul, racer'i 8500 defa değiştirip şekilden şekile sokmuştu. O yardımcı olur, fikir verir en azından :)
(Sokul kelimesini forumda ilk defa kullandığıma kesinlikle eminim :p sokul = yanaş = dibinden ayrılma = yapış)

tam biri bendenmi bahsetti diyecektim ki,
verilen nick'i görünce vaz caydım :queen:

neyse yinede yazayım :)
aydın ben egzosu kuyruk altına alacagım zaman çok arastırdım ama,
performans degıl,
oval egzos,400 lıra cıvarı fıyat çekende oldu,
komple manıfolttan paslanmaza 650 lira çekende oldu,
bende o kadar para vermem dıye araştırdım ve en kralından ORJINAL HYUNDAİ COUPE EGZOSU buldum,
oval,KOMPLE PASLANMAZ, ve tatlıda ses verdi açıkçası :D





sende eğer kafana koydun ise,
egzosu teke düşür ve o şekılde 1 ADET Al ve tak,
hem daha çok çıkış alacağından daha tatlı ses verir,
hemde malıyet yarı yarıya inmiş olur,
ama sakın aşırı bağıranlardan felan yaptırayım deme,
ben ilk zamanlar matkap ıle deldım ve cıvata ıle sıkmalı yaptım,
o dahı gece gezerken benı dahı rahatsız ediyordu...

Senin İçin Hayırlısı Olur İnş...
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
aynen serkan abı fenalarda walla bakıcam ya ama vazgectım caydırdınız benı :D gıdıcem bı egzoz ucu alıcam kaynattırcam o cıkan ufak sey hıc hosuma gıtmıo nese hepınızıe ıı geceler saolun yorumlar ıcın

işte doğru yolu bulan bi kardeşimiz daha uçurumun dibinden döndü aha da bu forum sayesinde :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst