(PCX) CITY GRIP LASTİK DEĞİŞİMİ EBAT ÖNERİ VERİR YARDIM LÜTFEN??

Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
81
ARKADAŞLAR HONDA PCX IRC MARKA LASTİKLERLE GELDİ MALUP IRC NYLON OLUŞU YOL TUTUŞU VASAT ŞİMDİ KISA MESAFE İÇİN ÇABUK ISINAN HAMURU YUMUŞAK OLAN CITY GRIP ALICAM YANLIZ 14 İNÇ JANTA 90/90 - 90/100 ORJİNALİNDE KULLANILMIŞ BU EBATA DEVAMMI ETSEM YADA BOYUTLARLA OYNASAMMI BİLGİLİ DENEYİMLİ KENDİ BİZZAT TEST ETMİŞ ARKADAŞLARDAN ACİL YARDIM İSTİYORUM TEŞEKKÜRLER...
 
Katılım
17 Tem 2012
Mesajlar
61
PCX lastik ebatlarının değişimi konusunda bilgim yok açıkçası ancak bu konuda deneyimli, böyle birşey yapmış olan varsa bilgi edinmek güzel olurdu.
 
Katılım
16 Eyl 2011
Mesajlar
19
Lastik ebatlarıda diğer dizaynlar gibi çeşitli araştırmalar sonucu oluşuyor,,orjinal ebatların dışına çıkmayın..
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
120/90-14 falan takanlar var ama bence saçma bişey, o motora o kalınlıkta lastik uygun görülmüş hem lastiği 3 cm kalınlaştırınca yakıt tüketimi ciddi miktarda artar.
 
Katılım
13 Nis 2007
Mesajlar
5
120/90-14 falan takanlar var ama bence saçma bişey, o motora o kalınlıkta lastik uygun görülmüş hem lastiği 3 cm kalınlaştırınca yakıt tüketimi ciddi miktarda artar.
Benim arka 120/90-14 michelin pilot SPORT gayet memnunum fazla yakma söz konusu değil hıza göre 240-280km gidiyorum bir depoyla.
 
Katılım
23 Ağu 2014
Mesajlar
29
motoruma Michelin city grip taktırdım ancak lastikciye sordum dedim ki;

lastikleri kalınlastirsak nasıl olur yakıt cok fark eder mi ? lastikci cevap olarak gülümseyerek bütün pcxleri kalınlastiriyoruz nerdeyse hiç fark etmez yolu daha iyi tutar vs. dedi 100/90 ve 90/90 yerine 120/70 ve 120/70 ebatlarında taktı yanlış olmasın bir kalin olani sanirim ön arka aynı ebat. izmirden aydina giderken bir baktım benzin gostergesi bir cubuk olmuş hemen baktım 100km nekadar yakıyor diye gosterge paneline 100km/3.5lt yakmış hep son surat geldim 110 ile ondan dolayimi bukadar yakit artışı oldu yoksa lastikler bukadar fark edermi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst