Pcx 125 mi Piaggio X9 250 mi?

Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Merhaba arkadaşlar 5000-6000 TL bir bütcem var genelde şehir içi bineceğim fakat ayda yılda bir Marmara Bölgesi Bursa Tekirdağ Yalova taraflarına da gitme durumum olabilir. Genelde 2 kişi bineceğiz. Benim gönlüm pcx'de fakat şöyle bir durum var 125 lik bir scooter için biraz pahalı gibi duruyor 2011 de 4400 tl ye alanlar şimdi 5000-6000 Tlden aşağı satmıyor. PiaggiO X9 da ise 30000km ve 50000km arası 2006 2007 modeller var bütcem belli maximum 6000 sizce hangisini almalıyım.
PCX yeni teknoloji ve bu paraya 2013 modelleri alabilmem ve aynı zamanda görüntüsünden dolayı tercih ediyorum
Piaggio x9 250 ise büyük olması 250cc olması konforlu olması nedeniyle tercih ediyorum ama kafamı km ve model yılı kurcalıyor

Sizin bu fiyatlara önerebilceğiniz modeller nelerdir?
Ve bu 2 model arasında hangisini tercih etmeliyim?

Boy 1.90 Kilo 100
Artçı Boy 1.65 Kilo 55
 
Katılım
4 Haz 2009
Mesajlar
2,147
pcx 125 al keyfine bak . sorun yaşamazsın en azından modelli temiz bir scooter olur. nedendir bilmiyorum ama alacağım motor scooterse hep 1-2 yaşını geçmeyen modeli tercih ediyorum.
 
Katılım
11 Eki 2009
Mesajlar
528
kısaca pcx yazacaktım. ama en az 10 karakter yazmam gerekmiş :)

pcx.
 
Katılım
17 Haz 2010
Mesajlar
276
Haklsınız hem teknoloji hem görünüş hem de honda olması japon malı olması beni ona çekiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst