pcx 125 kask ve lastik

Katılım
24 Nis 2015
Mesajlar
5
arkadaşlar haftaya honda pcx 125 motorumu alıcam.
kask konusunda caberg duke (sharp 5 yıldız cene acılır) 550tl
mt revenge full face sharp 5 yıldız. 250tl civarı.

küçük bir ilçede sehir içi işe git gel ve biraz dolasmak için kullanıcam motorumu.
kask konusu hakkında yorum istiyorum. 50-60 pek gecmem.
birde pcx lastik hemen değiştirmem gerekiyor mu?
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
253
arkadaşlar haftaya honda pcx 125 motorumu alıcam.
kask konusunda caberg duke (sharp 5 yıldız cene acılır) 550tl
mt revenge full face sharp 5 yıldız. 250tl civarı.

küçük bir ilçede sehir içi işe git gel ve biraz dolasmak için kullanıcam motorumu.
kask konusu hakkında yorum istiyorum. 50-60 pek gecmem.
birde pcx lastik hemen değiştirmem gerekiyor mu?

bende pcx alcam
kask olarak bunu düşünüyorum sizce nasıl ?
http://www.fc-moto.de/Scorpion-Exo-Helmets/Scorpion-Exo-900-Air

lastik yazın pek değişriymeye gerek yok bence
 
Katılım
7 Nis 2015
Mesajlar
1,701
Lastiğe yazın para vermek yerine, daha pahalı full face bir kaska yatırım yapardım yerinde olsam.
Kask kalitesinin anlaşılması için hızın bir önemi yok aslında. 20km/h ile giderken de kafana alacağın darbe seni çok zor duruma sokabilir. Durduğu yerde düşüp başını kaldırıma vuranları da tanıdım vaktiyle. Biraz kaba bir anlatım olmuş ama kask almak isteyenler izlemeli bence.

https://www.facebook.com/Motosiklet.Etkinlikleri/videos/963221107064119/

Hayırlı olsun şimdiden,
 
Katılım
24 Nis 2015
Mesajlar
5
Scorpion 900 air sharp testindnen 3 yıkildız almış. Bilmiyorum. Kask konusunda pek bilgim yok. Arkadaslar yorumlarsa iyi olur.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Pcx sahibiyim.
1500 km fabrika lastigi kullandim sonrasinda Michelin City Grip taktirdim. Kuru zeminde fark hissediliyor ama özellikle islak zeminde lastikler "ben buradayim abi devam et sen korkma" diyor.
Cok sukur bugune kadar bir kazam olmadi. Ama yinede keske daha once taksaydim dedim. Artik virajlara daha ozguvenle giriyorum. Kisacasi lastigi degistirmenizi oneririm.
 

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
lastik muhabbetleri hiç bir zaman bitmez. al ve kendin karar ver değişip değişmemesine. herşey de sorulmaz kendi mantığına güven biraz dostum
 
Katılım
24 Nis 2015
Mesajlar
5
Bugun antalya ataberk plazaya gittim. Hayirlisi ile motor islemlerimiz yapildi. caberg duke cene acilir kask baktim ama uretim tarihi sikintiliydi 2013 subat. ALMADIM. Caberg duke cene acikan kisimin kkaska tutundugu yer hafif esnek geldi.
Mt revenge full face mi alsak, caberg duke mi, ya da alternTif? 550 tl max sinir.
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
119
City grip alın rahat edin bence, üzerindeki lastikler berbat naylon lastik. Bizim memleketin dandik asfaltında maceraya atılmayın.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Dostum o paralara full face shark kask bile bulursun bence çene açılır ALMA.
Lastik konusuna gelince, ben harput motorda taktırdım ama biraz pazarlık yaptım. 300 TL'ye lastik+taktırma yaptırdım. İstersen özelden ulaş senin içinde görüşelim.
 
Katılım
24 Nis 2015
Mesajlar
5
lastik 1-2 hafta deniyeceğim. baktım olmazsa city grip taktıracagım.
kask konusunda;
full face sharp 5 yıldız
mt revenge 250-300
nitroo aikido

çene açılır 5 yıldız caberg duke 550tl
çene açılır 4 yıldız ls2 ff370 gibi bir suru

bana shark alınır demişsiniz.
güvenlik önemli pcx 125 ile hız yapmayağım. keyf için sehir içi kullanıcam max hız 40-50 olur.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst