Pazar Gezmesi

Katılım
4 Nis 2011
Mesajlar
1,752
Merhaba,

Sabahın köründe tek başıma Şile turlaması ve kahvaltı
Öğlen de Taşdelen ormanları kardeşim ile birlikte ,daha ne olsun 180 km yapmışım.Sabah ki spormodda gazlamanın bedeli 8 lt km başına,
İşte ışık hızında eklenen fotolar ve ışık hızında hazırlanmış video:king:


Başlangıç Selfie'si



Yollar virajlar





Kavhaltı zamanı





Sabah soğuktu!





Kahvaltıyı beklerken oyalanıyorum





Aha geldi,Yeşilliğin içinde motorum karşımda kahvaltı keyfi daha ne olsun









Kahvaltı sonrası Taşdelen Ormanları















Bundan sonrası eğlence











Dünyayı Kurtaran Adam







Kung Fu



 
Son düzenleme:
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
161
Güzel bir pazar gezmesi olmuş, paylaşım için teşekkürler.:cat:
 
Katılım
19 May 2013
Mesajlar
284
Günübirlik 180 km. daha n'olsun..Tebrikler.:)Fotoları GoPro ilemi çektiniz ve lastikleriniz fotolardaki yollarda yetiyormu?
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Böyle videolar resimler koymayın kardeşim. Tarz değiştirtmeyin bu saatten sonra. Kıskanmadım değil.
:)
 
Katılım
3 May 2012
Mesajlar
1,162
ilk fotoğrafınızdaki yolu çok beğendim
hep böyle iki tarafı orman ama asvaltı güzel olan bir yolda sürmek istemişimdir :)
 
Katılım
18 Eyl 2013
Mesajlar
78
yediğin içtiğin senin olsun hocam güzel gezi olmuş stres atmanın tek yolu bence :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst