pasta cila

Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Arkadaşlar s.a... pasta cilayı plastik boyalı kısımlarda ve motorsikletin ön plastik camındaki kılcal ince çizikleri gidermek için kullana bilir miyiz onu sorcaktım..hani tm plastik kısımlarda kullanmayınız diolarda boyalı plastik yerlerde kullanabilir miyiz ve ön plastik cam için
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Boyali her alanda kullanabilirsin.. stickerlar var ise dikkat et..

On cam da boyasiz oldugu icin "polish" kullanman o parcanin matlasmasina neden olur.. on camdaki kilcallar canini skiyorsa akrilik restorasyon kitleri var onu deneyebilitsin ama cila matlastirir
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Eyw kardeşim saolasınn...yalnız stickerler nedir yapıştırmaları mı diosun

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Hani tamam plastik..... Demek istediydimm.
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Eyw kardeşim saolasınn...yalnız stickerler nedir yapıştırmaları mı diosun

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

Hani tamam plastik..... Demek istediydimm.

Evet motorun uzerindeki tum yapistirmalar.. onlara polisaj makinasi cok cabuk kaldirir bozar..

Tavsiyem stickerlarin bittigi yerleri bant ile bantla elle pasta cilani kendin yap sonra bantlari sokersin
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Hmm ewt öyle yapmak lazım bak o bantlama işi hiç aklıma gelmemişti eyw kardeşim saolsın tekrardan

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------

Evet motorun uzerindeki tum yapistirmalar.. onlara polisaj makinasi cok cabuk kaldirir bozar..

Tavsiyem stickerlarin bittigi yerleri bant ile bantla elle pasta cilani kendin yap sonra bantlari sokersin
Ha bide kardsm aklıma gelmişken bunuda soruyumda bu pasta cilayı krom nikelajlı yerlerede çekebiliyoz mu yani ordaki çiziklere vs bi yarırı olur mu
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Hmm ewt öyle yapmak lazım bak o bantlama işi hiç aklıma gelmemişti eyw kardeşim saolsın tekrardan

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------


Ha bide kardsm aklıma gelmişken bunuda soruyumda bu pasta cilayı krom nikelajlı yerlerede çekebiliyoz mu yani ordaki çiziklere vs bi yarırı olur mu

Cekebilirsin tabi oraya bir zarari olmaz ama ise de yaramaz.. boyasiz oldugu icin ise yaramaz.. krom ve aluminyum un ayri cilasi var o parlatir ufak cizikleri de alabilir
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Evet motorun uzerindeki tum yapistirmalar.. onlara polisaj makinasi cok cabuk kaldirir bozar..

Tavsiyem stickerlarin bittigi yerleri bant ile bantla elle pasta cilani kendin yap sonra bantlari sokersin

Cekebilirsin tabi oraya bir zarari olmaz ama ise de yaramaz.. boyasiz oldugu icin ise yaramaz.. krom ve aluminyum un ayri cilasi var o parlatir ufak cizikleri de alabilir
Hmm tmm krdeşim eyw 😇😇
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Arkadaşlar sipariş ettiğim pasta cila geldide pek işe yaramadı ya ..deponun üstündeki ince çiziklere etkili orta fiyatta pasta yada pasta cila markası önerebilir misiniz
 
Katılım
19 May 2015
Mesajlar
342
Hocam ne kullandiniz tam olarak ve applikator pedle mi uygulandi?

Derin cizik ise meguirs 105 oneririm profosyonel bir urundur yada meguirs ultimate compound... turtle wax in de cizik gidericiler var
 
Katılım
16 Kas 2015
Mesajlar
31
Hocam ince çizik ve tahriş oldu ....motorun deposuna kitap koymuştum okuldan eve gelesiye kadar hafif çizmiş ve tahriş etmiş autokit almıştım hb den ...normal kendinden gelen süngerle uyguladım ..turtle wax ewt biliyorum onu bide carpexin var ama sadece pasta 12 lira mı ne o nasıldır acaba bilginiz var mı
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Tem 2015
Mesajlar
278
Ben depoyu boyattiktan sonra elle zimpara gecip ustune makine ile g3 tup pasta +cila gecmistim ayna gibi oluyor. Pasta onemli ama cizikler derinse ufaktan su ile zimpara gerektiriyor.
Boya metalikse zimpara yapmadan once pastayi dene. Zimpara metaliklerde vernigi oldurebilir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst