Paslanmalar baş gösterdi :/

Katılım
11 Eki 2014
Mesajlar
602
İyi günler arkadaşlar motorumu alalı 5 ay anca oldu ve motorumun egzozuna taş geldi ve arka bağaj demiri ıslanarak egzozla beraber paslanmaya başladı , bütcem kısıtlı okul ve çalışmak biraz zor ve kesin gelirim olmadığı için wd40 felan alamıyorum , bunlar harici bir tavsiyeniz varsa benimle ve diğer sııntı çeken arkadaşlarla paylaşırsanız sevinirim.

Not: Motorum açıkta bekliyor yer sıkıntım var.
 
Katılım
28 Nis 2014
Mesajlar
240
Öncelikle motorun açikta durmaktan kurtarmalisin motorun markasi ne? Birde bir şekilde wd 40 edinmelisin ama önce motoru korumaya almalisi .
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Dostum WD40 çok pahali bir ürün değil ama hastalıklar hariç her derde deva. Edin mutlaka.
50 tl ye branda alamıyorsn nalburlardan kalın inşaat naylonu edinmelisin 5 10 tl anca tutar motorun üstünü ört boş zamanlar ıslanmasın
 
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
bu sene 50 tl ye branda aldım önceden naylon kullanıyordum şimdi dünya varmış diyorum naylon eziyetten başka bir şey değil
 
Katılım
8 Nis 2012
Mesajlar
720
http://www.hepsiburada.com/liste/productDetails.aspx?productId=hrwd40415829&categoryId=13003351&sku=HRWD40415829&wt_gl=cpc.nelk.yapi.market.banyo.urunler.pla&gclid=CP-FnrL5ssQCFWbHtAodkAEAAA
Sunu Alıcak Kadar Paranmı Yok Benmi Yanlış Anladım?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
1,040
Pas sökücü WD40 dediğimiz tekzenlerde 200ml 12 15 tl dostum. Fazla bütçeye gerek yok.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst