- Katılım
- 11 Eki 2014
- Mesajlar
- 602
- Konu Yazar
- #1
İyi günler arkadaşlar motorumu alalı 5 ay anca oldu ve motorumun egzozuna taş geldi ve arka bağaj demiri ıslanarak egzozla beraber paslanmaya başladı , bütcem kısıtlı okul ve çalışmak biraz zor ve kesin gelirim olmadığı için wd40 felan alamıyorum , bunlar harici bir tavsiyeniz varsa benimle ve diğer sııntı çeken arkadaşlarla paylaşırsanız sevinirim.
Not: Motorum açıkta bekliyor yer sıkıntım var.
Not: Motorum açıkta bekliyor yer sıkıntım var.