parmak motor ve kızım :)

Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
allah bağışlasın abi, ama Allah muhafaza bi kask taksaydın çocuga yarabbim korusun ya düşse... hemen bi kaska alıştır ilk önce kızını nolur..
 
Katılım
5 Haz 2007
Mesajlar
91
:mrgreen: güle güle kullansın, Allah bağışlasın. Motorun sesi süpermiş, 2 zamanlı gibi belkide öyledir.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
yusuf abi ne çabuk caydın yaaa..hani bana satacaktın.şimdi kızım büyüğünce kullancak diyon..sözünde dur abi :queen::queen: inş o günleride görürüz. :cat:
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
evet kaskı hazır ama oan yanımda deyildi.

yusuf abi ne çabuk caydın yaaa..hani bana satacaktın.şimdi kızım büyüğünce kullancak diyon..sözünde dur abi :queen::queen: inş o günleride görürüz. :cat:

sen yeterki iste kanki hemen kargolarım. Yine alırız yerinde çokk ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
evet kaskı hazır ama oan yanımda deyildi.



sen yeterki iste kanki hemen kargolarım. Yine alırız yerinde çokk ;)

şu arabanın masrafı bitsin.servisten çıkartayım 1. bide bugüm motorumu sattım.hayalimde ki motorumu alıp düzene girince senin ki için pazarlık yapcaZ. :bounce: abi msn açar mısın birkaç soru sorcam sana
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
şu arabanın masrafı bitsin.servisten çıkartayım 1. bide bugüm motorumu sattım.hayalimde ki motorumu alıp düzene girince senin ki için pazarlık yapcaZ. :bounce:

hadihayırlısı olsun. Hayalindeki motor hangisi ya? msn 7 gün 24 saat açık benim. ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst