- Katılım
- 17 Eki 2014
- Mesajlar
- 115
- Konu Yazar
- #1
Merhaba
İki senedir kullanmadığım daha doğrusu parçaladıgım icin kullanamadığım motorsikletimin trafikten düşürme işlemlerini yapmak istiyorum
45 TL vergi borcu var sadece ve ruhsat plaka hepsi bende var ama motor yok
Nasıl işlem yapmam gerekiyor
Bilen bilgilendirirse cok sevinirim
Sımdıden teşekkürler
İki senedir kullanmadığım daha doğrusu parçaladıgım icin kullanamadığım motorsikletimin trafikten düşürme işlemlerini yapmak istiyorum
45 TL vergi borcu var sadece ve ruhsat plaka hepsi bende var ama motor yok
Nasıl işlem yapmam gerekiyor
Bilen bilgilendirirse cok sevinirim
Sımdıden teşekkürler