Parça hakkında bir soru ? Karbüratör

Katılım
18 May 2015
Mesajlar
10
http://i.hizliresim.com/D2nqdl.jpg

Buradaki hortum zamanında düşmüştü arkadaşlar bende orayı tıkadım küçük bir parça hortumla tamirciyede sordum bişi olmaz gittiği yerde tıkanıyor zaten dedi bugün oynadım biraz orayla orayı yarım tıkadığımda motorun devri yükseliyor kısacası orası ne işe yarar ve tamircide yaptırmalımıyım
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
katalizör ün geri dönüşü oradan motor hava alırsa rolanti düzensizleşir salaklar oraya uygun hortumu bulun takın bulamazsanızda oradan hava almayacak şekilde hortumun ucunu filan tıkayabilirsiniz ve motor çıkışından katalizörüde iptal etmelisiniz
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
10
katalizör ün geri dönüşü oradan motor hava alırsa rolanti düzensizleşir salaklar oraya uygun hortumu bulun takın bulamazsanızda oradan hava almayacak şekilde hortumun ucunu filan tıkayabilirsiniz ve motor çıkışından katalizörüde iptal etmelisiniz

motor çıkışını bulamadım ama kanuni breton motorum nerde olabilir ki internetteki resimlerde genelde silindir kapağı üstünde ama ben bulamadım
 
Katılım
24 Şub 2009
Mesajlar
2,319
Orasını tıka ve kesinlikle açık olmasın tamirciye gerek yok
 
Katılım
5 Eyl 2014
Mesajlar
700
söylendiği gibi katalizör. ama burayla bitmiyor, hava filtresinin oradan katalizöre gelen, katalizörden üst kapağa giden ve resimdeki karbüratöre giden 3 adet bağlantısı var. hepsinin kapatılıp ona göre hava ayarı yapılması lazım en sağlıklı sonuç için.
 
Katılım
18 May 2015
Mesajlar
10
Drifte yok galiba boyle bisey degilmi

drifte derken

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:30 ----------

söylendiği gibi katalizör. ama burayla bitmiyor, hava filtresinin oradan katalizöre gelen, katalizörden üst kapağa giden ve resimdeki karbüratöre giden 3 adet bağlantısı var. hepsinin kapatılıp ona göre hava ayarı yapılması lazım en sağlıklı sonuç için.

en iyisi hortumları taktırıp ayarlatmak galiba performansı biraz düştü gibi motorun önde 17 arkada 34 dişli var motorun eskiden çok iyi giderdi şimdi 5. vitese attım mı motor gitmiyor
 
Katılım
28 Mar 2014
Mesajlar
1,532
Motosikleti
XV250 - FZ6
Katalizator oldugunu sanmiyorum. Motorun vakumla calisan bir benzin besleme sistemi varsa, onu acip kapatan bir sistemin hortumu olabililir.
Hortumun kesilmeden once nereye girdigini bulup, tamir edilse iyi olur. Varsa benzin pompasina ya da benzin musluguna gidiyor olmali.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst